Septembers måneds kattebilleder

Biscaya :hjerte:

Mor Evelina og datter Amina putter sammen :smelter:

Jeg har fanget en mus i dag…den var så stor…:høhø:

Benji den bølle har rykket legetøjet ned fra deres kradsetræ :tihi: Pæn hentydning til den nu skal udskiftes :slight_smile:

Når man har et lille vindue i loftet i gangen i til lidt lysndfald kan man få anderldes billeder! Her er det Lile Fisen der viser sine store fødder :smiley:

Cats og Conni

Imponerende…
Her stiller man an med nullerputter, brændeovn osv. Men en transportkasse beregnet til to siatalere MAX. er tilsyneladende det nye sort :smiley:

[QUOTE=DK Sugieh;1199529]Imponerende…
Her stiller man an med nullerputter, brændeovn osv. Men en transportkasse beregnet til to siatalere MAX. er tilsyneladende det nye sort :smiley:
[/QUOTE]

Nåååårh! :smelter:
Kraka ligger der som anede hun ikke at hun var anderledes fra de andre siam. :hjerte:
Men Lucky ser dog ud som om han er på vej ud igen? :tihi:

Skofus “hjælper” med at pakke kasser fra zooplus ud:

Silas prøveligger mit forsøg på at hækle en katteseng

(sengen er efterfølgende blevet pillet op igen, så den kan blive lidt større i diameteren, så der også er en chance for at Skofus kan være i den) :tihi:

Jeg føler mig meget heldig at jeg har to katte der er SÅ hjælpsomme!

Vi vil gerne have noget ild…
Jeg HAR fattet det og tændt op :tihi:

Lille Fisen har så smukke øjne :smiley:

Cats og Conni

Biscaya i løbegården for første gang :hjerte:

Percy skulle også lige have sin del af opmærksomheden, han mener jo selv han er centrum her i universet :tihi:

Septemberfoto af Isabella. Husets Queen-heks i kattefrakke.

HA! Ja det er jeg ikke i tvivl om, jeg kan godt genkende det der “you don´t wanna mess with me” blik. Såååå smukke blide blå øjne - inde bagved en vilje af stål og attitude som en havnearbejder :wink:
VH
Susanne

Fra Vorbasse :slight_smile:

Min Isabella har præcis det samme blik :høhø: Ved første øjekast ligner hun godheden selv, en engel… Men hun kan skam godt fortælle, hvordan tingene skal køre her i hendes hjem :rock:

[QUOTE=Susanne W;1199954]HA! Ja det er jeg ikke i tvivl om, jeg kan godt genkende det der “you don´t wanna mess with me” blik. Såååå smukke blide blå øjne - inde bagved en vilje af stål og attitude som en havnearbejder :wink:
VH
Susanne[/QUOTE]

Det er det, som jeg elsker ved birmaen. De ligner søde små dukkekatte, MEN det er de bare ikke. :tihi: Koraten er jo ligesådan, bortset fra at de ikke har den nuttede forklædning og er ikke nær så store dramaqueens. :stuck_out_tongue: Jeg blev ikke spor overrasket, da Susanne fortalte at de faktisk er ret tæt beslægtet genetisk set.

Prinsesse Ellie er begyndt at putte på mit skød.
Det er superhyggeligt - jeg bliver bare så skæv i ryggen! :surrender1:
Men vil ikke undvære det. :hjerte:

Det er vidst længe siden disse to tosser har råbt hej herinde :ups:
My og Åse mener at jeg bare skal forsvinde så de kan ugle sengetæppet lidt mere :høhø:

[QUOTE=Rumle;1199996]Det er vidst længe siden disse to tosser har råbt hej herinde :ups:
My og Åse mener at jeg bare skal forsvinde så de kan ugle sengetæppet lidt mere :høhø:

[/QUOTE]

Vi har savnet dig og dine søde sengetæppeuglere! :heya: