Septembers mistanker

:what: Tænker vores missere slet ikke noget her i september:?

Anakitkat faldt over denne beskrivelse af Korat - man får meget mere end en kat ved at bo sammen med Korat :wink:

Eyes like an Owl
Ears like a Bat
Nose like a Koala Bear
Whiskers like a Walrus
Tail like a Raccoon
Inquisitive & Agile as a Monkey…
A complete Zoo when living with Korats

Næææææ jeg er slet ikke hussiamis… Jeg er KORAT :wehuu:

:pote: Kraka

[QUOTE=DK Sugieh;1202706]Næææææ jeg er slet ikke hussiamis… Jeg er KORAT :wehuu:

:pote: Kraka[/QUOTE]

Du skal ihvertfald nok lære at være en Korat, selvom du er fejlfarvet. :thumbup:

Mit it menneske er begyndt at forlade mig om morgenen og først komme hjem om eftermiddagen! :uha: Jeg får jo slet ikke puttet nok, nu hvor vinteren er gået igang…:surrender1: Jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre. :sos::panik::ked:

Men det mindste er hun hjemme nu, så jeg bliver under dynen sammen med min store varmedunk. :lovelove:

:pote: Fanni

Hmmmmmm hvad har min mor lagt på køkken bordet før hun tog afsted?
jeg kigger lige efter…det er 5 kyller i en pose, de er frosne, men jeg smager alligevel, mor ser det ikke, hun er ikke hjemme. Hvad hun ikke ved har hun ikke ondt af…jeg skjuler alle spor.
guf guf 1 kylling spist, smager godt, jeg snupper en til, guf guf, jeg eeeeeeelsker kyller, jeg kan da lige spise en til, guf guf, puh ha de ligger godt i maven, mon ikke jeg kan klemme en mere ned, guf…nej det er for meget, jeg har forædt mig…må ind til det hvide gulvtæppe før jeg knækker mig…bøvs…grim plet på gulvet.
hvad mon mor siger når hun kommer hjem?

bøvs fra Mattis :pote:

ÆV… nu kalder Emil mig for en ugle :thumbdown:

:pote: Oddy

:pplllllll:

:pote: Emil

AAAAAAAAANNNN… skal du ikke snart i seng og sove?

:pote: Ting, Leo og Brian, der virkelig mener at det her er alt for sent at begynde at fløjte rundt i hele huset!

.oO Jeg har fået ny brugt misseflethule - købt af ejeren af en superlækker cremefarvet Perserdreng. Perserdrengen gad ikke bruge den - gider jeg :? det må tiden vise :slight_smile: Mit toben faldt helt i svime over perserdrengen - som åbenbart udviste en anelse interesse - da hun hentede hulen. hun er sgi så nem er hun. bare man vader lidt rundt og spinder og “kurrer” så er hun helt solgt. Arrh men det er da for nemt - at udøve den slags tricks - hun fablede om at han bare kunne komme med hende med hjem :uha:

.oO Bemærk lige baggrunden - vi har næsten fået lukket terrassen af, og mangler minimalt :rock:. Vi (både mine toben og allermest mig :fin: ) har bare været så seje denne sommer, og oveni - så har de gamle sgi også købt en sommerresidens til lille mig :neje:

.oO Jeg har ikke fået adgang endnu - der skal rengøres, males, istandsættes, møbleres, missesikres osv. inden jeg får lov til, at komme med derop. Men de fabler en masse om ture ved havet, nye tider i vores liv, til brug for vores “otium”.

.oO Hvad et “otium” er - aner jeg ikke - de “gamle” siger det er noget godt - især hvis det skal nydes i den nye “sommerresidens” - som reelt også er en helårsresidens :øhmm: Syns jo selv, vi hver dag nyder livet fuldt ud her på adressen :ferie:

.oO Vi får se - jeg lader mig jo ikke så let imponere - som mange vil vide - men sørger de for, at der er nogle fede kradsetræ/miljøer jeg kan hærge når jeg arriverer, ude adgang til nogle fede naturområder - så er det vel ok med en ny sommerhytte - tænker jeg :høhø:

Potedask
Bina :fin:

Stod du lige op for at se, hvad jeg smed på gulvet? Så skynder jeg mig ind i sengen og stjæler din plads mens jeg stor spinder og charmere:engel: Nå så du vil nusse mig, jamen ved du hvad, vi laver en handel: du får din plads, hvis jeg må ligge i din arm og blive nusset:)

:pote: Jeppe hyggegøj klokken 3 om natten

Vi er meget triste alle tre, og vi føler os i den grad r… - øh, narret :ked:

Tidligt om morgenen er Krummen altid meget kærlig og vil gerne ligge i arm og putte. På en bestemt måde, javist, så der skal mosles lidt rundt, men det er jo alligevel på tide, at mor vågner. For vi andre er sultne og mosler rundt sammen med Krummen for at gøre hende bekendt med situationen. De sidste to morgener er hun stået op og har givet os mad helt efter planen - men mens vi så har haft travlt med at spise, er hun gået ind til sig selv igen OG HAR LUKKET DØREN!

Hun er slet ikke kommet ud igen før længe efter, og vi er ved at dø af sult igen. Når hun åbner døren igen, nusser vi lidt, men det er OVERHOVEDET SLET IKKE det samme :venter: Så vi er meget triste :ked:

:pote: Asani på vegne af alle tre hængeører :ked::ked::ked:

Vi er meget triste alle tre, og vi føler os i den grad r… - øh, narret :ked:

Tidligt om morgenen er Krummen altid meget kærlig og vil gerne ligge i arm og putte. På en bestemt måde, javist, så der ska mosles lidt rundt, men det er jo alligevel på tide, at mor vågner. For vi andre er sultne og mosler rundt sammen med Krummen for at gøre hende bekendt med situationen. De sidste to morgener er hun stået op og har givet os mad - og så er hun gået ind til sig selv OG HAR LUKKET DØREN!

Hun er slet ikke kommet ud igen før længe efter og vi er ved at dø af sult igen. Når hun åbner døren igen, nusser vi lidt, men det er OVERHOVEDET SLET IKKE det samme :venter: Så vi er meget triste :ked:

:pote: Asani på vegne af alle tre hængeører :ked: :ked: :ked:

I fredags tog tobenet mig med på besøg hos en mærkelig dame som UDEN forspil af nogen af begyndte at gramse mig på maven!:uha: Det byder man da ikke en anstændig damekat! Og bagefter stak hun mig både i nakken og i ballen?! Tobenet sage hun var en “dyrlæge” som bare undersøgte om jeg har det godt - men jeg synes hun var uopdragen!

:pote: Sigga

Regina vi bliver mishandlet herhjem:ked:, jeg kigge og snakker meget med mit to ben,:bebe: jeg tro ikke helt hun forstår mig,:dokdok: for HVOR ER MIT VÅDE FODER:yikes: som jeg bare elsker, hun snakker noget om at for styr på min mave, igen ved jeg ikke hvad hun snakker om :?, for jeg syns at den fungere lige som den skal, bortset fra at jeg skal lider en langsom død i hele 2 uger:vræle: og Olivia siger bare at tørre kosten er dejlig og glad for at slippe for det våde noget, hvem der kan forstå det,:sgu: ikke mig:græde::græde::græde: her gik jeg og troede vi var :venner:

hilsen fra en meget nedtrykt Regina

altså vores mad-to-ben fik et andet to-ben til at komme og være sammen med vores kæle-to-ben og han var en værre drille-to-ben. Så snakker vores mad-to-ben meget om en, hvad hun kalder, doooor mis? Nogen der ved hvad det er? Noget med at den, hvad end det er, skal sætte, noget der hedder, styr, på os? Vi syntes altså hun er underligt!

:pote: Tiger og :pote: Marx

Ja ja drenge jeg bed nu mest mærke i at hun nævnte ordet “han-misser” Så jeg er stadig Dronning, so watch it! Nej NEJ jeg legede bestemt ikke med den nye boldbane og jeg hoppede bestemt IKKE rundt som en killing! Snøft grynt VÅDMAD !! Mums og så en lille sovzzzzzzzz

:pote: Dronning PiPiPigen