Septembers tanker

[QUOTE=Skattekat;1198652].oO(så må den servicemand til oliefyret godt dukke op … :venter:)
.oO(jeg har endelig nødet nok i mine udlejere, for at få fyret serviceret … sådan noget bør jo helst gøres 1 gang om året og nu har jeg boet her i godt to år :surrender1:)
.oO(jeg kan finde to kvitteringer på service i fyr-mappen, den ene fra 2006 (da fyret blev installeret) og den anden fra 2007 … så jeg tror det trænger :cool:)[/QUOTE]

Stadigvæk ikke nogen service-mand dukket op :argh:
Tror nok jeg kan regne med at jeg har siddet her til ingen nytte, kontoret slukkede for telefonen kl. 16, så der er ingen hjælp at hente :venter:
Hvorfor skal det altid være jeg, der får tildelt de useriøse håndværkere ?? :doh:

Nej Mille, jeg kan ikke læse når du sidder på computeren, jeg kan heller ikke læse når du for det første zoomer så meget ud at der er flere sider på skærmen af gangen og derefter vender dem på hovedet:tihi: Desværre går det heller ikke hurtigere for mig, at få læst det hele, fordi du bladre til sidste side:rock: Men du har helt ret, jeg kan da give dig en ordentlig nussetur, så jeg får din pels i min te, der står ved siden af computeren…
Ja, Jeppe jeg kan også godt nusse dig, så din pels også ryger i kruset… Hvis nogen skulle være i tvivl så elsker jeg virkelig de to tosser:hjerte:

Ved at der mange af dem jeg kender, der har råd til bil, har det fordi den ene eller begge forældre hjælper, ihvertfald i de tilfælde hvor bilen kan være både billigere og nemmere end den offentlige transport:) Det var netop den offentlige transport til og fra Claus’s arbejde, der gjorde at vi tog imod hans forældres tilbud om hjælp til at kunne købe en bil i stedet, plus vi så også spare både tid og penge når vi skal besøge familien, og de ikke skal hente os ved bus eller tog:)

Weeh - nyt badekarsarmatur leveret med posten idag, og en halv time senere havde gemalen pænt installeret det - han har næsten fortjent varm mad til aften, men jeg tror nok han må take a rain check mens jeg fylder badekarret :slem:

Åh suk! Har i toget hjem fra Odense været omringet af teenagere:S Jeg fik simpelthen en vanvittig trang til at fortælle pigerne, at de må have bedre ting at tale om end deres hår (dit hår er så pænr, nej dit er pænt, nej dit…). Eller at lære drengene at den første station på sjællandssiden af Storebælt IKKE er Vordingborg! Er normalt mere rummeligt, men efter en hård arbejdsdag var den tur altså ved at tage pippet fra mig:surrender:

Jeg bliver SINDSSYG af den halsbrand!! :argh:

“Nem-ID” … tar de pis på mig? :mad:

Kære søde rare DSB … hvorfor … hvorfor … er der aldrig nok vogne på IC i myldretiden ? Nu har vi sagt i åååååårevis at der mangler vogne!! :dokdok:

[QUOTE=LadyS;1198718]“Nem-ID” … tar de pis på mig? :mad:

Kære søde rare DSB … hvorfor … hvorfor … er der aldrig nok vogne på IC i myldretiden ? Nu har vi sagt i åååååårevis at der mangler vogne!! :dokdok:[/QUOTE]

Jeg antager, at grunden er alle de ubrugelige IC4-tog.

oO( Fredag skal de 3 B’er til dyrlægen førstegang - kan slet ikke forstå de næsten er 12 uger allerede ) :hjerte:

Jeg har haft sådan en dejlig dag. Har ellers været ret “stresset” over at skulle tilbage på arbejde og der er også alt for meget at lave. Det er lettere kaotisk derinde. Men alligevel var det rart at være afsted igen.

Da jeg kom hjem tog mig og Zoe ud i skoven, hvor vi gik tur, trænede og legede med hendes nye yndlingslegetøj. Jeg elsker at være i skoven efter arbejde. Så får man støjen ud af hovedet og stivheden, af at have været på kontor hele dagen, ud af kroppen.

Hjem og lave mad så det var klar da Jesper, som havde handlet ind til hele ugen, kom hjem :thumbup: Ud i haven og lege og træne med Zoe :yah:

Så ryddede jeg op i haven (goddamn, den hund har mange kødben!) og slog græs :wehu:

Ved ikke hvor energien kom fra, men det har godt nok været dejligt :rock:

Ih altså - Jeg har endnu ikke modtaget mit IKEA-katalog og har lige opdaget, at det er fordi en eller anden kundeservicemedarbejder har sat en adresse i Århus ind som min leveringsadresse :gruble: Samtidigt virker deres link til at få kataloget heller ikke :ked:

Og hvorfor er det lige, at Jack kan finde ud af at hægte sig på Muffes bagdel for at komme ind i foderskabet, men ikke fatter at gå ind af lemmen selv? :gruble: :dokdok:

Nogle mennesker skulle fratages deres stemmeret :dokdok:

Gik amok med grensaksen, da jeg kom hjem. Altså ude i haven - alle katte lever i bedste velgående :høhø: Der var stort set ikke det træ eller den busk, der ikke fik en omgang. Men nu tér ryggen sig åndssvagt, så det bliver ikke i dag, jeg kommer på lossepladsen med grenene :olding:

Det må Asani have smuglæst, for han har lige kastet op fem steder, så jeg måtte i gang med at tørre op - heller ikke godt for ryggen :S Og Asani sætter sig ikke bare og kaster op på tæppet lige som de andre. Han forsøger at flygte fra det, imens han kaster op på tæppet :dokdok: Så det kan nå at dække et pænt store areal :argh:

[QUOTE=galath;1198826]Gik amok med grensaksen, da jeg kom hjem. Altså ude i haven - alle katte lever i bedste velgående :høhø: Der var stort set ikke det træ eller den busk, der ikke fik en omgang. Men nu tér ryggen sig åndssvagt, så det bliver ikke i dag, jeg kommer på lossepladsen med grenene :olding:

Det må Asani have smuglæst, for han har lige kastet op fem steder, så jeg måtte i gang med at tørre op - heller ikke godt for ryggen :S Og Asani sætter sig ikke bare og kaster op på tæppet lige som de andre. Han forsøger at flygte fra det, imens han kaster op på tæppet :dokdok: Så det kan nå at dække et pænt store areal :argh:[/QUOTE]

Sidste gang Fanni kastede op, så var hun så flink at gøre det i kattebakken. :engel2:

hmm jo men det forklarer ikke helt alle de vogne der var på toget tidlig formiddag, hvor var de så blevet af kl 16 ? :venter:

De er sikkert underlagt nogle køre/hviletidsregler. :muhaha: :doh:

Hmm…
Jeg har en fornemmelse af at manden min ikke er meget værd som stopklods. :gruble:
I går fortalte jeg ham om en dejlig dreng jeg mødte hos Kattens Værn i lørdags.
Efter 2 sætninger lød det næsten som om han var klar på at tage ud og besøge ham. :tihi:

Så det ser ud til at vi må finde os et sted hvor boligselskabet sætter et max antal katte… :surrender:

vognene? Tja jeg ville ikke blive overrasket.

Det er da forunderligt at hvert år når vi starter op den 1st sep skal der altså bare være problemer og jeg ved at der altid bliver klaget over manglende vogne i myldretiden suk ok ok regnen i weekenden er jo ikke deres skyld men det er de manglende togsæt altså :venter:

Krise!

Jeg har modtaget 2 covers til min telefon samtidigt! Jamen, hvordan skal jeg vælge :?

Jeg er bare totalt smadret efter næsten 7 timer i et meget varmt laboratorie, med kun en enkelt rigtig pause på 10 min. eller lignende…puha…om lidt står den på Bones, og måske et kapitel GoT i sengen og så sove :godnat: