Septembertanker

Det var lige præcis det jeg mente med at rette i dit indlæg. Og så blev vi det klogere og ved fremover at vi selv kan løse det sådan, fedt. :ok:

2 Synes om

:troste:

1 Synes om

Jaah, I må snart tage revanche og komme med igen :kram:

1 Synes om

Og nu man alligevel ikke kan sove fordi nat og dag er kørt lidt rundt efter sygdom. Så fik jeg bestilt gaver til pigerne :see_no_evil: Ikke til at forstå de bliver 3 & 5 lige om snart!

7 Synes om

Jeg tænker også at komme til Søften, det bliver søndag, og på cykel.
Med 4 km derned, og en elcykel til rådighed burde det være nemt nok.

5 Synes om

Nøj jeg har lyst til og komme i netto nu. en kom til og frister mig :wink:

men har ikke brug for det der frister, overhovet slet ikke nej, basta, nej. Og kan ikke finde ud af det. Men nøj det frister

Med venlig hilsen beimis ejer

3 Synes om

:ups:

Jeg burde nok heller ikke have købt den, med tanke på hvor stort mit “bibliotek” af hæklebøger egentlig er, men ved min yngste nevø nok kan finde nogle ting der i :slight_smile:
I torsdags kom jeg til at købe den der hedder Amigurumiskatte 2 og jeg venter på at dao kommer med Klassisk hæklede julepynt :joy:

Jeg plejede også en gang at sige, at jeg ikke kunne håndarbejde, selv min håndarbejdslære i folkeskolen opgav mig så ringe var jeg :surrender: Men til sidst, da motivationen endelig kom lykkedes det alligevel at lære at hækle og det går langsomt fremad med at lære at strikke også :tihi:

5 Synes om

Altså, jeg dumpede symaskinekørekortet en 7-8 gange i folkeskolen :klappe: I dag syr jeg tøj til os, og retter selv mønstre til. Hækling troede jeg heller ikke, jeg kunne lære, før jeg satte mig for det for nogle år siden.

6 Synes om

Jer med sorte katte… Blive de egentligt grå, når der er mørkt?

3 Synes om

De forsvinder helt :grinning_face_with_smiling_eyes:,

med mindre du lyser på deres øjne :eyes:

4 Synes om

Nix. De bliver helt væk. :grin: Jeg er flere gange været ved at skvatte over Fritzz, når han og jeg går ud med skraldespanden i mørke.
Det er kun når han ser på mig og månens lys rammer ham, at jeg kan se et enkelt reflekterede øje og et par lyse hugtænder. :grinning_face_with_smiling_eyes:

7 Synes om

Døm selv :slem:

12 Synes om

Så I siger altså, at vi slet ikke kan stole på ordsprog :uha:

3 Synes om

Aaaahrg :besvimer:
Står med en færdigbygget lasagne med grøntsager fra egen have. Den skulle blive god frysermad. Men ovnen er kun lunken og nu helt død :blegne: :ked:
Jeg har heldigvis en 3-brænder gasgrill, så det må prøves :s: Krydser fingre :kryds:

3 Synes om

:crossed_fingers: :crossed_fingers: :crossed_fingers: :crossed_fingers: :crossed_fingers:

1 Synes om

:kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds:

Kunne den ikke evt gå i fryser sådan ubagt

2 Synes om

Det kan man godt :hopla: -lave lasagne på grill :ok: (indirekte varme fra de to yderste blus)

lasagne3

Jeg er bare glad for at det hele ikke måtte smides ud :sweat:

14 Synes om

Hvor ser den dog dejligt lækkert ud :yum:

1 Synes om

Det kan man sikkert godt :ok: Jeg havde slet ikke tænkt tanken.

1 Synes om

:joy: Herman er forkølet og har tilsyneladende lært noget. Han har i hvert fald tørret næse på Sigga 3-4 gange i dag. Hun har taget det med ophøjet ro selv om hun ser noget skeptisk ud, når han hør det :grin:

11 Synes om