Ser din kat tv?

Mine gør! Men kun programmer om dyr…

Lige nu sidder der to aby’er klstret op foran fladskærmen og fylder det hele - fordi de var et indlæg om hunde på nyhederne :tihi:

det gør de da - bare se her :slight_smile:

[quote=Battlestar;370835]det gør de da - bare se her :slight_smile:

[/quote]
God film :høhø:

Jeg nåede selvfølgelig ikke at hive kameraet frem :ups: og nu sidder de bare på hver sin side af skærmen og pynter :stuck_out_tongue:

Mine ser en smule, men ikke så koncentreret som en vi tidligere havde.

Kan du huske der for mange år siden var Lykkehjulet på TV2?
Vores Cressida-pige var vild med bogstav-vender Carina/Karina (øhh hed hun ikke det…:øhmm: ?)

Cressida sad på gulvet lige foran TV’et, i den ende Carina stod, når hun så gik ned i den anden ende mens hun vendte bogstaver, fulgte Cressida-skyggen med, satte sig pænt ned igen og kiggede.
Hun kunne se hele programmet, jeg tror nok det varede ½ time, og travede troligt frem og tilbage, satte sig og kiggede igen og igen og …
Hun var bare SÅ nuttet :wehuu:

Så vi blev nødt til at se Lykkehjulet
:slight_smile:

Normalt ikke nej, men når vi kører en break-in dvd på vores plasmaskærme, så kigger Mau og kigger på det - dybt optaget, og ikke helt nem at komme i kontakt med. :tihi:

(En break-in dvd er en dvd der viser forskellige farver i 30 sekunder, før den skifter til en anden. Man bruger dem for at undgå burn-in - kort sagt:))

[quote=danpia;370840]Mine ser en smule, men ikke så koncentreret som en vi tidligere havde.

Kan du huske der for mange år siden var Lykkehjulet på TV2?
Vores Cressida-pige var vild med bogstav-vender Carina/Karina (øhh hed hun ikke det…:øhmm: ?)

Cressida sad på gulvet lige foran TV’et, i den ende Carina stod, når hun så gik ned i den anden ende mens hun vendte bogstaver, fulgte Cressida-skyggen med, satte sig pænt ned igen og kiggede.
Hun kunne se hele programmet, jeg tror nok det varede ½ time, og travede troligt frem og tilbage, satte sig og kiggede igen og igen og …
Hun var bare SÅ nuttet :wehuu:

Så vi blev nødt til at se Lykkehjulet
:)[/quote]
Selvfølgelig blev I nødt til det :thumbup: Hvor sødt :wehuu:

Næh…de vil hellere fange mus…:slight_smile:

[quote=Rimmen;370841]Normalt ikke nej, men når vi kører en break-in dvd på vores plasmaskærme, så kigger Mau og kigger på det - dybt optaget, og ikke helt nem at komme i kontakt med. :tihi:

(En break-in dvd er en dvd der viser forskellige farver i 30 sekunder, før den skifter til en anden. Man bruger dem for at undgå burn-in - kort sagt:))[/quote]
Det skulle vel aldrig være en hankat, der interesserer sig for teknik? :tihi:

Mærkelige katte, du har Mona :stuck_out_tongue:

Han er i hvert fald en hankat :tihi:

Der skal åbenbart ikke så meget til at underholde ham :tihi:

Killingerne er som regel meget begejstret for TV - de voksne gider ikke.

Vores har slet ingen interesse i tv’et.

Men de sidder gerne i vejen, når vi ser tv :slight_smile:

Nogle af dem gør. De følger bevægelser med både øjne og poter - andre opfatter det slet ikke.
Det er det samme med spejle: Nogle ser katten i spejlet - andre ikke!

PS: Mandy (min hund)ser TV hver aften, og når der er en hund, vuffer hun af den, især når det er en stor, mørk hund. Dem kan hun heller ikke lide in natura.
(Eller rette sagt: gjorde, for hun ser ikke så godt mere).
Hendes datter Rumlepot opfattede slet ikke billeder på skærmen.

Teddy ser tv en gang i mellem… Han foretrækker at ligge oven på tv’et og kigge med. Så kan han bedre fange de bevægelige billeder…
Når jeg overnatter ude, så lader jeg gerne tv’et stå tændt på lav lyd. Så kan han kigge lidt på det hvis han keder sig, eller ilderne sover.

[quote=Blabl;370853]Vores har slet ingen interesse i tv’et.

Men de sidder gerne i vejen, når vi ser tv :)[/quote]Her er det det samme, om det er tv eller pc - i vejen kan man altid sidde :tihi:

Lige præcis. :smiley:

[quote=Blabl;370868]Lige præcis. :smiley:

[/quote]
Det der kender jeg kun alt for godt!!!

Hvilket er grunden til alle de manglende bogstaver mine indlæg - tastaturet er konstant fyldt med kattehår :ups:

[quote=Blabl;370868]Lige præcis. :smiley:

[/quote]

den kender vi

trixie gør det engang imellem når der er noget sport med bolde osv, hun er osse helt tosset når hun opdager min curser på min pc-skærm, hvilket gør min skærm altid er fedtet til med næsemærker.

daffy derimod så kun tv i de første par år jeg havde ham, men så lurede han konceptet tv og så var det ligemeget derefter

Missebarnet nøjes ikke med at se TV - hun spiller også Wii :slight_smile: