Ser din kat tv?

[quote=PiaR;370984]Missebarnet nøjes ikke med at se TV - hun spiller også Wii :slight_smile:

[/quote]
Hvor er hun dygtig :tihi:

Min Ronja er vild med fodbold. Desværre holder hun med Manchester United!
[nomedia=“- YouTube”]YouTube- Ronja loves soccer[/nomedia]

Og når det er for hårdt at sidde op…

… og hvis han ikke gider det som er på den kanal vi ser…

… og når han falder i søvn foran tv’et… Men stadig VIL bestemme hvad der skal ses…

[quote=Bamse;371001]… og når han falder i søvn foran tv’et… Men stadig VIL bestemme hvad der skal ses…[/quote]Meget klog kat :høhø:

Super billeder :ok:

Buster ser indimellem fjernsyn, men ikke meget.
Men grinede af ham engang jeg sad og så Tom og Jerry, for da opfattede han det der med katten efter musen, og forsøgte at hjælpe Tom med at fange Jerry…:tihi:

Jeg blev i forgårs mindet om Freya der desværre ikke er her mere.

Fjernsynet i stuen kørte nemlig uden jeg egentlig fulgte med og pludselig opdagede jeg at Junior sad på numsen lige foran tv-bordet og kiggede Magnus og Myggen. Freya elskede Magnus og Myggen, især Myggen og flagermusen. Og sørme om det ikke også var flagermusen Junior havde opdaget. Jeg ved så ikke om det var bevægelserne han var blevet opmærksom på, eller om det var fordi flagermusen faktisk lyder lidt som en Coon med dens bruuut bruuuut lyde. Men han sad der afsnittet ud, godt et kvarter og kiggede med :tihi:

Ellers er det Gizmo der ser mest fjernsyn herhjemme, helst liggende på armlænet imens jeg sidder i stolen.

Og så er alle fire katte stadig vildt fascinerede af de nye surroundhøjttalere der er kommet op. Det ses ofte at for eksempel Devi pludselig styrter ud til en af sidehøjttalerne når jeg ser film og så bare står og glor ind i den imens hun spekulerer over hvor lyden kommer fra. Subwooferen, den er bare farlig :høhø:

Min hankat kan godt li at se fjernsyn. Især hvis dvd’en er tændt men der ingen dvd er i. så kommer der et logo der flyver rundt på skærmen, så han elsker at sidde og kigger på og til tider daske til :slight_smile:

Dog var det sjovste nok engang hvor vi så løvernes konge. Da simba løber hen over sletten for at redde sit kongerig, sad min kat dybt koncentreret og fylgte simba med de største øjne. Tosset kat :smiley:

En eller anden lagde et spil ind på kattegale hvor man skulle fange en bold. Det var lige da jeg havde fået min nye stor fladskærm. Nunuu førsøgte at fange bolden med poten og til slut måtte jeg quitte spillet fordi at hans interesse var så stor. :høhø: