Ser du meget TV?

Ser du meget TV. :?

Jeg gør næsten aldrig.
Jeg kan ikke fordrage alle de amerikanske serier.

Næ jeg ser ikke så meget TV for enten er der nyheder eller også er der sport på programmet :høhø:

Ja, jeg ser meget fjernsyn. :slight_smile:
Især Top Model og Cartoon Network. -tihi

Mit TV plejer gerne at køre, når jeg er herhjemme. Også selvom det mest er i baggrunden for noget andet jeg laver. Som f.eks. når jeg sidder ved computeren.

Men modsat Mona så ser jeg ret mange af de amerikanske serier. Men kun komedie-serierne… og så lige NCIS som undtagelsen (dog er der også en del humor i den)… Men det er så også min yndlingsserie.

// Martin

Ja, det gør jeg :slight_smile:

Jeg ser næsten TV dagligt, men faktisk udelukkende noget jeg optager, for så kan jeg spole forbi reklamerne. Det er mest dokumentarudsendelser jeg ser. Vi har ikke PC og TV i samme lokale og jeg opholder mig mere ved PC’en end ved TV’et - hvis ikke sovende tilstand skal tælles med :høhø:

Ja specielt fra Sep til Feb. Der elsker jeg torsdage, søndage og mandage :smiley:

Nej, det er meget lidt TV, jeg ser.

Synes ikke rigtigt, der er noget der interesserer mig i øjeblikket, så den står på DVD-film i stedet.

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

…lad mig sige det på den måde:
Jeg så mere tv, før jeg kom på Kattegale :høhø:

Jeg ser faktisk ikke ret meget tv, men det jeg oftest ser er nyhederne,
danske tv-serier eller dokumentar, hvis det er et emne, der interesserer
mig. Jeg bryder mig ikke om bare at have tv’et kørende som
baggrundsstøj.

Det skulle vel ikke være noget med sport :doh: :tihi:

Jeg gør ikke. Der er få ting jeg gerne vil se. Nyhederne, Lie To Me(søndag aften på TV2) og Spise med Price(søndag aften på DR2).

Vi har lige skrottet Viasatpakken. Det var TV1000 kanalerne samt et par andre kanaler der røg der. Vi var trætte af 37 kanaler med ene skrammel på. Så nu har vi bare 20 kanaler med skrammel på:p

[quote=JulleML;223462]Jeg gør ikke. Der er få ting jeg gerne vil se. Nyhederne, Lie To Me(søndag aften på TV2) og Spise med Price(søndag aften på DR2).

Vi har lige skrottet Viasatpakken. Det var TV1000 kanalerne samt et par andre kanaler der røg der. Vi var trætte af 37 kanaler med ene skrammel på. Så nu har vi bare 20 kanaler med skrammel på:p[/quote]

Jeg har heldigvis kun 3.
DR 1
TV 2
DR 2 (jeg gider kun se denne - hvis det absolut skal være)

Nope … ser stort set kun TV-avis.

Nej, vi ser ikke meget tv her. Computere kører helt klart mere end tv’et. Jeg kan dog godt li’ nogen af de amerikanske serier, dog langtfra alle.

Jeg er erklæret tv-narkoman.

For tiden ser jeg dog ikke så meget tv som jeg plejer, vist mest fordi de fleste af de serier jeg følger med i holder sommer-pauser.

Men der kommer da stadig noget jeg gider se og jeg vil tro jeg ser tv omkring 2 timer om dagen her i sommertiden og kan komme op på 4-5 timer i perioder hvor der kommer mange serier samme dag eller en god film eller lignende.

Og jeg elsker amerikanske tv-serier - i hvert fald rigtigt mange af dem. Mange af serierne er jeg så glad for at de også står på hylderne herhjemme i dvd-form…:ups:

hrmm det er nok ikke det samme vi ser, men de samme dage ser jeg NCIS, Prison Break og Skadestuen.

Næ det er egentlig ikke så meget. Ofte er det i stedet en DVD der køre med CSI i en eller anden afskygning, kan se dem igen og igen og igen ss
Men ellers så er det nyhederne jeg ser og enkelte gange en film om aftenen. Men det er ikke hver dag.

MVH
Gitte

[quote=Mona Jensen;223400]Ser du meget TV. :?

Jeg gør næsten aldrig.
Jeg kan ikke fordrage alle de amerikanske serier.[/quote]

Jeg kan nu godt lide at se CSI - og så den gode, gamle gnavpot Frost …

Nej, jeg ser mere de der kanaler, der hedder Hewlett-packard, Toshiba og sådan nogen. :tihi:

jeg ser aldrig tv - hver gang nogen siger "så du… " så er jeg på den… jeg har aldrig set det…

men serierne køber jeg på DVD - 24, CSI, NCIS, Las Vegas, ER, Sex and the City, Charmed, StarTrek, Rejseholdet, Matador… jeg elsker serier - bare jeg kan få lov til at se dem ud i et …