Ser du min fede familie?

Jeg har fulgt dem fra start til slut og hvor varmer det bare mit hjerte og se hvor langt de er nået, ikke kun med den tabte vægt, børnekontoen - men mentalt, fysisk og psykisk. Er virkelig så imponeret af dem.

Indrømme de har sat en del ting i gang ved mig, kan græde når jeg føler deres smerter og glæder, noget jeg normalt ikke sådan gør over et tv program, men lige det her gåt virkelig tæt på. Ville ønske jeg havde været så sej og kunne være nået mit mål den vej.

Men jeg fandt løsningen for mig, så glæder mig nu over et vægttab på 61,5 kg og det at se folk på katteudstillingen som ikke havde set mig siden jeg sidst var på show i Aalborg sept. 2008 - den glæde deres ansigt viste når de roste mit vægttab, den oprigtige glæde jeg kunne mærke de følte på mine vejne, var bare så dejlig og om muligt endnu mere motiverende.

Nå tilbage til min fede familie. Jeg er jo begyndt at ride et par gange om ugen, kun i hygge tempo, men bare det og komme der ned og røre mig og komme uden for døren er stort.

Er begyndt at gå en rute hver dag og gerne 2 x om dagen på 4,5 km med hunden. Ting som jeg for et år siden ikke ville have drømt om at gøre.
Fået grøntsager med ind i maden hverdag til aftensmaden hvor vi alle spiser sammen her hjemme.

Har udsendelsen motiveret dig på nogen måde ?

MVH
Gitte

:? 61,5 kg hvor meget vejet du før ?

Skal du tabe mere ?

Nej, det gør jeg ikke. Hverken det eller andet i den stil. Det interesserer mig ikke :slight_smile:

Foriøvrigt rigtig flot vægttab. Begge mine forældre gennemgik noget af det samme fra for en 5 år siden, og er på sin vis stadig igang. I hvert fald med at holde vægten :slight_smile:
Jeg tabte mig også selv knap 20 kg da jeg var i midten af teenage-årene. Det har jeg så holdt indtil for et par år siden og trænger nu til at tabe mig en 10-15 kg, suk. Men motivationen er der ikke, jeg har dog (håber jeg) fået standset vægtforøgelsen.

Jeg har set det nogle gange, og synes virkelig det er FLOT at de gennemfører det. Jeg er glad på deres vegne at de får et sundt liv. Den glæde de får af at have det godt og klare udfordringerne, deres gåpåmod er da vildt inspirerende for andre.

Jeg trænger nu ikke til at tabe mig, men jeg kan rigtig godt lide alt omkring sundhed, og synes Lene Hansson er super god som kostvejleder til de overvægtige… :slight_smile:

Nej…det gør jeg ikke…

Nej jeg ser det ikke. Jeg orker ikke se flere programmer om vægtab, dårlig økonomi, boliger der skal renoveres og hvad har vi :thumbdown:
Det er fint og flot når det lykkes for de mennesker, men det er bare ikke lige mig at sidde og se på det.

Og så bryder jeg mig overhovedet slet ikke om Lene Hanson. Så nej tak - jeg vil hellere se NCIS :thumbup:

[quote=skeem;298363]:? 61,5 kg hvor meget vejet du før ?

Skal du tabe mere ?[/quote]
Jeg vejde sidste år d. 15/8-2008 143,5 kg og vejer nu 82 kg. Mit mål er 73 kg

mvh
Gitte

[quote=DK Sacala;298383]Jeg vejde sidste år d. 15/8-2008 143,5 kg og vejer nu 82 kg. Mit mål er 73 kg

mvh
Gitte[/quote]
Har du en diatist til at hjælpe dig ?

:inlove::inlove:

Jeg ser heller ikke den slags programmer - og jeg forstår slet ikke, at nogen vil udstille sig selv på den måde…

:sorry:

Nej, jeg tabte mig ca. 20 kg fra august til nov. ved egen hjælp og kostomlægning - men viste jeg nok ikke ville kunne opnå et varrigt vægttab alene, så har fået lavet en gastric bypass d.25/11-2008 - så I morgen er det et år siden jeg startede på mit nye liv.

MVH
Gitte

Nej, nej nej. Du skal da se CSI! (den originale) -engel

Nej jeg følger ikke med i det program, men kan sagtens følge de mennesker, og dem der står i samme situation, i den kamp det må være.

Jeg så dig jo i sommer, og der havde du allerede smidt en HEL del kg :thumbup: og det er bare så skide sejt gået :wehu:

Jeg beundrer virkeligt folk, der mener det når de vil lave positive forandringer i deres liv, og det synes jeg du har gjort :ok:

Stort tumbs up fra mig ihvertfald.

Tusind tak Anette. Jeg har virkelig givet mig 110% og gjort det til en helt ny livsstil og er så glad for det virker og jeg kan se det hjælper mig både fysisk og psykisk :slight_smile:

Ps. Jeps man skal da se CSI - elsker den serie både NY, MIAMI og LA.

MVH
Gitte

NCSI, er 100 gange bedre :stuck_out_tongue:

Docky, Gibs, MaGee(k), Abby (total farvorit).

On topic: Ser ikke den slags serier, bliver alt for deprimeret af det, og spiser så ikke i flere dage, hvilket er skidt :frowning:

Gitte - Uh! Jeg kan ikke klare Miami. Hverken deres overmætning af farverne eller Horatios rolle :argh:

:høhø:

Groggy - Nej… Abby er fantastisk, men nej… CSI er bare bedre :muhaha:

[quote=Eva K;298523]Gitte - Uh! Jeg kan ikke klare Miami. Hverken deres overmætning af farverne eller Horatios rolle :argh:

:høhø:

Groggy - Nej… Abby er fantastisk, men nej… CSI er bare bedre :muhaha:[/quote]

Eva…jeg tror, at jeg bor på månen - eller blot meget langt ude på landet.
Jeg har aldrig hverken hørt eller læst om ovennævnte…:smiley:

Jeg ser sjældent sådanne programmer. Jeg ved ikke hvorfor, men bryder mig ikke om den “udstilling” som der er en tendens til i medierne i øjeblikket. Programmer som “luksusfælden” osv. Det tiltaler mig ikke.

Jeg kan dog godt lide at se programmer som politiet (kan ikke huske hvad det hedder), en gang imellem hospitalet osv.

[quote=Mona Jensen;298653]Eva…jeg tror, at jeg bor på månen - eller blot meget langt ude på landet.
Jeg har aldrig hverken hørt eller læst om ovennævnte…:smiley:[/quote]

Hehe, eller også har du bare ikke kabel tv -engel

Men jeg kender det godt. Jeg er selv vokset op med DR1 og TV2 som eneste kanaler. Når folk ævlede om bigbrother, robinson, top model osv osv… Ikke om jeg kendte de serier… Men jeg har så heller ikke interesseret mig ret meget for at se tv. Boede samme sted i 4 år før jeg opdagede at jeg havde TV3 :tihi: Nu bor jeg sammen med kæresten der sætter stor pris på kabel, så nu har jeg lært lidt mere om alle de der tv serier :høhø:

nix…men jeg så Ebeltoftborgerne, har ikke kabel-tv

superflot vægttab du har opnået :thumbup:

[quote=haneben;298820]nix…men jeg så Ebeltoftborgerne, har ikke kabel-tv

superflot vægttab du har opnået :thumbup:[/quote]

Takker, jeps dem så jeg også - er imponeret af hvor emget folk egentlig kan med den rette motivation

MVH
Gitte