Service til hygge weekenden

hejsa

jeg har jo tænkt en del over hvordan vi klarer den med bestik,krus,glas,tallerkener osv.

mit forslag er at vi køber noget engangsværk af forskellig slags, det koster godtnok lidt penge, men vi slipper for opvask osv.
en af vores lokale butikker har i øjeblikket ret gode tilbud på engangs-service.
hvad siger i til det.

jeg skal nok købe og så deler vi regningen ud mellem os

god ide - køb endelig stort ind… det bliver der uden tvivl rigeligt brug for

Super ide [bigloony]

har fået en del pb’er vedr indkøb af engangs-service.
der er blandede meninger om den sag og da alle skal være tilfredse, bliver det op til hver enkelt selv at sørge for service, der er jo service i hytterne, samt os i campingsvogne har jo osse service, så mon ikke det nok skal gå.

Sine: vi har service til dig i vores cv, så det skal du ikke tænke på, du skal bare vaske op -høhø

[smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif] ]

Når det nu ik er noget problem må du da også gerne vaske op for os GGG

HOV HOV ja jeg er jo ikke en TJENESTEPIGE VEL??? -grrrierdumme -katcry -katcry -katcry

HOV HOV ja jeg er jo ikke en TJENESTEPIGE VEL??? -grrrierdumme -katcry -katcry -katcry [/quote:ca2l4eg7]

hmmm, så det tror du ikke, så har du da ikke set den stuepige uniform vi har lejet til dig -høhø

HOV HOV ja jeg er jo ikke en TJENESTEPIGE VEL??? -grrrierdumme -katcry -katcry -katcry [/quote]

hmmm, så det tror du ikke, så har du da ikke set den stuepige uniform vi har lejet til dig -høhø[/quote:t4e2n679]

Så er det vist ved at være tid til den daglige klage til fru Tonya Hva??? -politi -politi -politi

HOV HOV ja jeg er jo ikke en TJENESTEPIGE VEL??? -grrrierdumme -katcry -katcry -katcry [/quote]

hmmm, så det tror du ikke, så har du da ikke set den stuepige uniform vi har lejet til dig -høhø[/quote:dz98wrqr]

Så er det vist ved at være tid til den daglige klage til fru Tonya Hva??? -politi -politi -politi [/quote:dz98wrqr]

det ski da hendes ide

hmmm, så det tror du ikke, så har du da ikke set den stuepige uniform vi har lejet til dig -høhø[/quote]

Så er det vist ved at være tid til den daglige klage til fru Tonya Hva??? -politi -politi -politi [/quote:1zkbmrkb]

det ski da hendes ide[/quote:1zkbmrkb]
nej det er ikke rigtig?? FYYYYYYYYYYYYYYY Tonya -råbeaf -råbeaf -råbeaf

HOV HOV ja jeg er jo ikke en TJENESTEPIGE VEL??? -grrrierdumme -katcry -katcry -katcry [/quote:bnrkhs9y]

Jamen ville da bare være venlig… du lød så begejstret for at vaske op GGGGG

HOV HOV ja jeg er jo ikke en TJENESTEPIGE VEL??? -grrrierdumme -katcry -katcry -katcry [/quote:1clbt4rl]

Jamen ville da bare være venlig… du lød så begejstret for at vaske op GGGGG[/quote:1clbt4rl]

det er bare for at fedte lidt for johnny shyyyyyyyyyyyy ike sig dte til ham vel?

Kunne jeg ikke drømme om… stol på mig G

Annette… opvasken skal du ikke tænke på… jeg tager en opvaskemaskine med… Allan [bigloony]

[color=#BF80BF]Weeeeee Allan -hahaha [/color Kan vi ikke låne den ogs`? hva? hva? hav? kom nu hva? Hva? -weee -weee -bravo -bravo -bravo -bravo -bravo -hopla -hopla -hopla

Det godt Annette -mis -mis -mis -respekt -respekt

Sine gry… hvad vil du give i bytte??

så er det msåke allan der skal låne stuepige uniformen

HAHA så skal jeg dælme huske kameraet [bigloony]