Ses vi i aften?

Skal I ikke med til Galten i aften og høre Maiken Lyshom Sten?

Jeg kommer og jeg tager den computerløse Pia H med:-)

Eller rettere hun tager mig med - hun kører nemlig:-)

Jeg ligner ikke mit avatarfoto herunder - kun lidt for var oppe og fange Thomaskat klokken 5! - men jeg kan genkendes på, at hver gang jeg åbner munden så kommer ordet “Eistibus” eller Ckoholadekatten" ud -høhø

Håber at se mange af jer!

Mvh

Jeg skal ikke. Jeg er hårdt ramt af arbejde til klokken 20.40 :frowning:

Ville gerne, men bor for langt væk. :slight_smile:

Ville gerne, men kan vist ikke klare både en eftermiddagstur og en aftentur.
Regner med du aflægger rapport på søndag, mens jeg nusser chokoladedyret fri for pels:p
Knus Elin

Vi kommer :slight_smile:

:):slight_smile:

Galtan ???

Hvor mange timer tager det mon på cykel fra København… i modvind… njae, jeg tror desværre ikke at jeg kan nå det.

-høhø

Det var rigtig dejligt at se Maiken (og Müsli) igen:-)

Rart at møde jer Miff:-)

Tak til Brita for et rigtig godt initiativ!

MVH

Det var en fornøjelse…:tihi: og så fik jeg endda penge for det (læs: løn) :thumbup:
Jeg var først hjemme lidt i 1 så jeg er godt brugt idag.
Folk snakkede og snakkede efter foredraget som trak ud fordi både oplægsholder og tilhøre var så involverede i emnet.
Og så skulle der jo ryddes op efter kaffen, then og det søde til OG ommøbleres i hele biblioteket, OG da jeg kom hjem stod der jo et par håndfulde misser og ventede på GUF:rock:…så klokken blev laaangt over 1.

Sov klokken 2 -og op klokken bæ:-) SUK!

Men det var dejligt at snakke med Maiken igen. Hun bor jo desværre helt på Fyn er Fin:-)

Super initiativ Brita! Flere af den slags:-)

Jeg var med.
Det var dejligt at være med og rigtig hyggeligt at snakke med Maiken og Brita bagefter, tak skal I ha’ :thumbup:

Og det var rart at møde dig igen Miff :thumbup: