Sexy føder

Så er Sexy i gang med at føde…dog ser det ud til at blive en lang nat.
Hun startet med presse veer kl 18,kl 19:20 kom der en fin sort dreng på 109 gr :hjerte:

Hun har lidt veer ind imellem, men ikke de store…
Hun har endda spist…og jo der er flere killinger

Jeg har kontakt med en dyrlæge, som siger jeg skal tage den med ro, så længe hun ikke har veer hele tiden…

Så nu har jeg lavet en kande stærk kaffe og ved vist hvad jeg skal lave i nat

Tillykke med den første og håber at resten kommer snart :kryds::kryds::kryds:

Pøj - pøj Hanne, jeg er sikker på det hele nok skal forløbe glat. Glæder mig til at høre resultatet :slight_smile:

Tak skal i have…

jeg er dog lidt bekymret, selvom både dyrlæge og en opdrætter ven, siger rolig nu…

Hej Hanne

Jeg vil sige som din dyrlæge rolig nu :slight_smile: Mormis har det godt og er tilpas så ingen grund til panik… Det kan være hun har tømt det ene horn og der kan gå noget tid inden hun vælger at tømme det sidste:thumbup: Kender selv fornemmelsen af at nu må der snart ske noget men sæt dig og se på den dejlige første fødte , så skal du se der sker noget inden længe…
Held og lykke. vores sidste fødsel her i huset ! der kom jeg i seng kl 04.00… så ja det kan tage lidt tid at få de kære små født…:wehuu:

Jeg håber at stilheden betyder, at alt går godt med fødslen. Måske du får lidt søvn endda? :slight_smile:

Krydsede fingre herfra… :kryds:

Håber alt er vel, og der er kommet flere babyer !!! Tillykke med nr 1 :slight_smile:

Nej der er ikke kommet flere…så om 14 minutter ringer jeg til Stig ellerJohan… for det her er forkert… uanset hvad den dyrlæge siger jeg har snakket med

sender masser af XXXX din vej…tillykke med den 1. killing

Vi tager til dyrlæge, venter nu på falck…
Er ski glad for at jeg har dem,de vil være her inden for en halv time…

kryds alt hvad i kan,og bed for os…

:kryds: :kryds: jeg håber at alt går som det skal ved dyrlægen :kryds: :kryds:

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

De bedste ønsker herfra…

:kryds::kryds::kryds::kryds:

Hanne, du får alle mine krydsede fingre og bedste tanker med på vejen

:kryds: :kryds: :kryds:

:kram:

Mange :kryds::kryds::kryds::kryds::kryds: herfra.
Hilsen Lisbeth

Masser af krydsede fingre og poter herfra Hanne :slight_smile:

Også masser af krydser fra mig :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds:

Tillykke med den første :flag:

Hvordan står det til med det hele?

Krydser alt for at det hele går som det skal :kryds:

:kryds::kryds::kryds:

Årh, håber det bedste for din lille mis… :kryds::kryds::kryds:

Ihh… Nogle gange er mave fornemmelsen der bare - Så skal man handle efter den. Godt I kom afsted så, Hanne… :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: