Shosanna starter op

Her er starten… jeg har forsøgt at uploade tre gange før den var i kassen… her er nemlig gadagung så kattene flyver om ørene på mig :smiley:

//youtu.be/7yoGs3Uxctk

Shosanna var på badeværelset og hærge håndklæder…

:lol: Hun hænger da i bogstaveligste forstand i gardinerne! :uha: K*ft, hun er skøn. :tihi:

Øhhhh ja… Det er jo det jeg hele tiden har sagt :wink: :smiley: Det kan og gør Dione også ind imellem :smiley: Jeg er SÅ glad for IKEAs priser på gardiner :slight_smile:

Jeg syntes Knirke var ret…øøhh…livlig da hun var killing og ungkat…men DET der har hun aldrig præsteret. :surrender1:
Jeg har jo så heller aldrig haft gardiner…men persienner.

Årh, hun er dejlig! :lovelove:
Jeg burde finde er kamera engang når Tullen og Whiskey buldrer over stok, sten, reoler, skabe og borde. Men jeg NÅR det sgi aldrig :lol:

[QUOTE=Ann R;1117673]Årh, hun er dejlig! :lovelove:
Jeg burde finde er kamera engang når Tullen og Whiskey buldrer over stok, sten, reoler, skabe og borde. Men jeg NÅR det sgi aldrig :lol:[/QUOTE]

Nope… det gør man nemlig ikke :smiley: Jeg har prøvet 10000000000000 gange for at få den her lille snas :slight_smile:

Jeg kan godt genkendt opstarten på fræs, for Fanni gør det samme. Hun mangler bare en kammerat til at bryde og lege fræs med. For jeg er SÅ tarvelig at jeg ikke gider lege brydekamp med hende… :stuck_out_tongue:

Åh, hvor jeg kender det - jeg når heller aldrig at få fotodokumenteret fræsen hjemme hos mig. :høhø: De små hvirvelvinde er ikke nemme at fange på film. :wink:

Pragtfuldt :klapper:

Sikke et spring hun starter med:klapper:

Hvor er hun dejlig :slight_smile: og hvor ser det … bekendt ud LOL

er jeg den eneste der synes det klip var for kort :ups:

Godt, du fik starten med, hvor hun sidder og overvejer. Hvor er hun bare skøn. :hjerte:

:smiley: Jep… kunne godt se jeg måske havde mulighed for at fange noget :smiley: Det der blik med de der halv pludselige bevægelser… er gerne starten på noget mere :smiley:

Sådan en møgunge :uha: stakkels gardiner :høhø:

Men dejligt med katte med en antændelig lunte i enden :slight_smile:

Netgardinerne koster 29 kr for TO fag i Ikea, så det er til at komme over :smiley:

Og andre gange kan man vente og vente, uden at der sker en hujende… Men tålmodighed betaler sig. :slight_smile:

Hahah, det er da ingenting :smiley: Min hankat kravler helt op til loftet i vores, kalder ham min abekat:D :dokdok:
Ikea er verdens bedste butik, mine har kostet hele 67 kr. pr sæt!

Hvor er hun smuk og skøn med sine rejehop!