Så er der dømt klump Hvem vil tørre op ?
Miiig… !!!
Åååårh hvor er de søde!!
MIIIIIG…jeg kommer med damprenseren og renser løs
Sikke noget griseri …
Skattekat’s pletfjernerservice er på vej … når jeg kører igen, kan man ikke se de nogensinde har været der
Har de været alene hjemme og holdt ungdomsfest med hvad, de fandt i barskabet? :høhø:
Puha … og lige som jeg ellers havde glemt alt om dine shots! Jeg har været forelsket i Tequila lige siden jeg kastede et blik på hende her på kattegale første gang og det bliver jo altså ikke bedre af, at der kommer flere billeder op og at lille Body Tequila ikke er blevet mindre skøn i mellemtiden. :love2: :surrender1:
Det gjorde det heller ikke bedre, at jeg liiige skulle vise kæresten din hjemmeside, og sørme så om der ikke blinkede et “available” ved siden af min udkårne… Kattegale og billeder af Ankicoons “shots” burde komme med en advarsel, det kan hurtigt sætte farlige overvejelser i gang…
Igen siger jeg: Hvor er hun bare skøn, skøn, skøn og i det hele taget et rigtig dejligt kuld killinger!
[QUOTE=MissPil;606862]Puha … og lige som jeg ellers havde glemt alt om dine shots! Jeg har været forelsket i Tequila lige siden jeg kastede et blik på hende her på kattegale første gang og det bliver jo altså ikke bedre af, at der kommer flere billeder op og at lille Body Tequila ikke er blevet mindre skøn i mellemtiden. :love2: :surrender1:
Det gjorde det heller ikke bedre, at jeg liiige skulle vise kæresten din hjemmeside, og sørme så om der ikke blinkede et “available” ved siden af min udkårne… Kattegale og billeder af Ankicoons “shots” burde komme med en advarsel, det kan hurtigt sætte farlige overvejelser i gang…
Igen siger jeg: Hvor er hun bare skøn, skøn, skøn og i det hele taget et rigtig dejligt kuld killinger! [/QUOTE]
Jamen sikke da en skøn tanke…at bo på Amager skulle jeg hilse og sige
og så skal du da bestemt ikke se denne tråd med hende :
http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?30276-quot-Shot-quot-amok
Hahaha…ja det ku se sådan ud,den sidste lå med stængerne i vejret i lænestolen
[QUOTE=Ankicoon;606947] Jamen sikke da en skøn tanke…at bo på Amager skulle jeg hilse og sige
og så skal du da bestemt ikke se denne tråd med hende :
http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?30276-quot-Shot-quot-amok[/QUOTE]
Ja, det er lige præcis sådan noget jeg ikke skal se på … men kunne selvfølgelig ikke lade være at klikke alligevel. … Jeg kan kun gentage min dom fra tidligere: hun er skøøøn.
Min kæreste og jeg har indgik da vi fik Ebony en aftale der hedder “projekt killing 2012”, så indtil videre nøjes jeg med at følge spændt med fra sidelinien … og kigge og kigge og kigge lidt mere.