Show vask af Birma

Da vores vaske hjælper desværre ikke kan alligevel står vi selv og skal show vaske for første gang.

Og søger derfor råd om hvordan man vasker en birma til show vi har disse 3 ting at gøre godt med:
DEGREASE, BLANCHEUR og TEXTURE
http://www.mysterycoons.dk/mcpetshop/Anju/mcpetshop-anju.htm

Send mig din mail så sender jeg en udførlig beskrivelse på pdf fil skrevet af AnnDorit :slight_smile: (blandingsforhold, hvor længe det skal sidde i, rækkefølge, særlige områder at koncentrere sig om osv)

:thumbup:

Så.
Håber det hjælper :slight_smile:

Nu har vi da noget at gå efter :slight_smile: så må vi se om vi kan finde ud af det :ups:

Bare tag det stille og roligt - hvis det ikke er den perfekte show vask første gang, så er du nok ikke den første det er sket for :slight_smile:

Held og lykke med badningen :smiley:

Held og lykke med vasken. Jeg har arrangeret med Kia at hun guider jer igennem udstillingen. I har kat ved samme dommer og ca samme tid. Hun har bur ved siden af jer, og med Kia ved roret skal i nok komme fint igennem udstillingen.

Mange tak - det lyder bare super :thumbup:

Hvis man gerne vil have en fremviser sin kat nu hvor det er første gang hvem skal man så have til det - Skal man shanghaje en steward eller :surrender1:

[QUOTE=Juvena;1207000]Mange tak - det lyder bare super :thumbup:

Hvis man gerne vil have en fremviser sin kat nu hvor det er første gang hvem skal man så have til det - Skal man shanghaje en steward eller :surrender1:[/QUOTE]

Du kan sagtens shanghaje en steward - intet problem :slight_smile: Ellers vil en anden med garanti gerne hjælpe. Bimsefolket er rigtig flinke og hjælpsomme :ok:

Husk ved showvask at skylle shampoo rigtig, rigtig godt ud af pelsen :slight_smile:

Rigtig god fornøjelse - vi ses dernede! :smiley: