Showpartner - kørsel fra Nordjylland søges

Hejsa
Ja, jeg er jo en af dem som aldrig har fået taget kørekort og da familien desuden består af 3 børn og 2 hunde og en mand med weekend job er det ikke altid nemt og komme afsted på udstillinger. Jeg kunne især godt tænke mig og komme til Sjælland engang i mellem og evt. Tyskland - så søger en og køre med fra Aalborg området.
Betaler naturligvis ½ af udgifterne til transporten, har mig selv og 1-2 katte med :slight_smile:
MVH
Gitte

Hej Gitte

Du må gerne kører med mig når Anders ikke vil med. Jeg har en gul-plade bil med masser af plads. Jeg tager mest på TICA shows i Tyskland men en enkelt FIFe udstilling bliver det da også til. Vi bor i Jerslev så vi kan jo mødes fx i Ålborg.

ihh Gitte… Havde jeg dog bare en bil, det kunne havde været så hyggelig…

Jeg har pga. den manglende bil blevet helt godt til at transportere mine katte i tog og det er altid først når vi når KBH at de første gang siger Mjav (typisk mine orientaler). Jeg bor så ved en anden opdrætter som tilfældig vis har købt nabolejligheden. Så mine missere, patrick og mig har en lejlighed helt for os selv.

Jeg har nok en ide om at nogle nok synes dette er en forkert måde, men jeg har intet dårligt oplevede ved det. Mine katte er i deres bur godt pakket ind i tæpper og INGEN får lov at rører dem på turen

Hejsa Mette

Tusind tak for tilbudet. Når du ved hvilke udstillinger du skal med på kan du så ikke smide en pb, vi kan arrangere noget sammen engang i mellem.

Line: Har jo døjet en del med angst m.m så toget er ikke lige mig, har været på Sjælland til show med Britt Hammershoi i mine gode dage og det var så hyggeligt, vi sov ved en opdrætter som Britt kendte.

MVH
Gitte

Jeg synes at problemet med udstillinger og at tage toget er at man ikke kan komme der i tide til indtjek så. Jeg har haft undersøgt det et par gange hvor det ikke har kunnet gå op.
Og derudover at komme fra banegården til udstillingsstedet (det var i starten hvor jeg ikke kendte så mange)
Men har aldrig oplevet problemer med at transportere kattene i tog ifht bil. Dog kan de godt blive en anelse mere stressede hvis der er mennesker i toget der larmer meget. Har tit haft mine med til kæresten (nu eks) i Odense i ferier osv.

Det er bare super at lave en Pendler-ordning . . . at finde sammen med nogle på strækningen . . . også på tværs af racerne - vi er jo tilbøjelige til at finde sammen med dem vi matcher med :ups:

Efter at Bent ikke gad mere, har jeg fulgtes med forskellige til og fra udstillingerne - og det har bare været kanon hyggeligt - med morgenhår og søvn i øjnene - og især på hjemvejen, hvor man rigtig kunne får delt glæde og mindre glæde:wehu: og være trætte sammen.

Men det er jo bare om at råbe højt her inde på listen - måske er der bid -kaisålæredet

jeg tillader mig lige at gøre opmærksom på min tråd om kørsel til sjælland