Showprinsessen

Jools fortsætter med at klare sig forrygende på TICA shows i Europa og har alle chancer for at ende som bedste burmeser i TICA i år

Hun er stadig meget nem at have med i byen og har klaret mange situationer langt bedre end jeg ville have forventet (som f.eks. at gå gennem security i lufthavnen uden nogen form for sele)

På den seneste udstilling i Wien tog “husfotografen” en hel del billeder af hende, bl.a. da hun havde fået halskæde på (det var en gave fra en af dommerne ved hendes final og da jeg både skulle stå med kat, halskæde, kattens nummer og den lille plakette med hendes placering, valgte jeg at hænge kæden om halsen på hende)

På fredag går turen så til Toulouse, hvor der er konkurrence fra over 100 andre katte om placeringerne i finals, så vi krydser fingre for, at hun kommer hjem med bare et par stykker - og selv 10. pladser er rigeligt point til at gøre en forskel i det lange løb

Rigig gode billeder! Dejligt at hendes temperament er så godt :slight_smile:

Hun er en fin lille fotogen prinsesse. :hjerte:

Hun er så smuk og behøver ikke bling bling for ar shine :wehuu: :wehuu: :wehuu: Hilsen fra hendes fans

Cats og Conni

Hun er simpelthen så fantastisk fin din prinsesse. :hjerte:

Hun er altså så fin :hjerte: