Showteasere

Helt tilfældigt faldt jeg over en FB-side igår for en amerikansk producent af showteasere i alle afskygninger.

Jeg syntes, de var ret flotte, så jeg skrev til hende og har nu fået adressen på hjemmesiden også http://www.wickedteasetoys.com/

Priserne er mildest talt lave og hvis man bestiller mange (et pt. udefineret tal), får man mængderabat og mht fragt så får hun i næste måned besøg af en veninde fra Holland, der godt kan tage leveringen med tilbage til Holland og sende derfra - og dermed undgå problemer med importmoms :smiley:

Og her er et link til billederne på FB-siden (Enticing lures er pt. ikke på hjemmesiden, men koster henholdsvis 5 og 6 dollar, alt efter længde på stangen) Redirecting...

Hun må næsten være fluebinder, for de er godt nok fine :ok:

Ja, jeg er også ret imponeret over dem :smiley: De kan for øvrigt også bruges som vedhæng i både Da Bird og Cat Catcher, hvis man har sådan nogle :slight_smile:

Bare til almindelig orientering har jeg nu lavet en forespørgsel på priser (samkøb mellem 3 udstillere) og vi får 20% rabat, så de dyreste kommer ned på ca. 30 kroner :slight_smile: Det kan derfor absolut betale sig at gå nogle stykker sammen :ok: