Siameser i sne!

Ja det lyder som løgn, men ikke desto mindre er her dokumentationen :wink:

Det her er underligt… gør lige noget… ét eller andet…

Ewwwwww meeen pipperne flyver inspirerende lavt…

Jeg vil se om ikke de falder ned i MIN have…

SMUKT! men ikke siameservejr :wink:

AAAADDDDDDDDDDD!!!

Ja jeg vil IKKE fryse r**** i laser :høhø:

“I” sne??? :? Det er vist nærmere “med udsigt til sne” - lidt ligesom tingene foregår hjemme hos mig :wink:

Rigtig gode foto :høhø: i sær med ham på radiator

Dione havde faktisk poterne i… Ja ja kom ikke her :smiley:

Det vil nok kræve lidt tilvænning, men mon ikke de kan lære at holde af sneen, hvis du giver dem en times tid udenfor hver eftermiddag? :wink:

Jeg skulle hilse fra dem alle tre og spørge om du er rigtig velforvaret :wink: :smiley: :smiley: :smiley: Hele seancen varede under 10 minutter :smiley:

Herhjemme har Rags været udenfor 2 x 2 minutter i dag - og Snehvide har kun kigget ud af døren. Og hun er jo ellers sneelskeren her i huset… :smiley:

[QUOTE=DK Sugieh;1148645]Dione havde faktisk poterne i… Ja ja kom ikke her :smiley:
[/QUOTE]

Jeg er passende imponeret :tihi::tihi:

mine to brush peterbalds har såmænd også lige været ude og patruljere- i 3 min. rundt om græsset ind i skuret og så ville de gerne ind s

Hahahahahahahahaaaaaaaaaa…nårh, hvor er de søde. :smiley:

Her ligger der 14 cm sne i min baghave…det er såååå flot, Sim-Sim henter sne ind med forpoterne, når jeg åbner en terrassedør for at lufte ud…han kan ikke forstå det smelter på gulvet :D…men der er heller ikke meget han forstår :tihi: :surrender1:

Der gjorde du mig da helt forskrækket - indtil jeg fik set billederne :smiley: De er mest “ved siden af sne” som det bør være for en siataler. Puuuha!
Og Lucky der varmer tæer og rumpe bagefter… Så kender vi dem igen :ok: :lhjerte:

De er da vist ikke tærrengående, de lavtflyvende missiler du har :tihi:

Terrængående… njaaaa ikke udenfor lige nu. Missiler… tæller en flyvende Lucky over sofaen? :smiley: Lavtgående 100%! De var IKKE imponeret af det sne, se lige Diones benlængde på første foto :smiley:

Tænk sig han sådan kan skrue sin mås ned og sidde sådan - det tror jeg altså ikke en bimse kunne :høhø:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1148808]Tænk sig han sådan kan skrue sin mås ned og sidde sådan - det tror jeg altså ikke en bimse kunne :høhø:
VH
Susanne[/QUOTE]

Tro kun det er den race der kan få sin popo klemt der ned … tro mine burmeser ville ligne en harmonika der er klemt sammen hvis de skulle sidde der og bimse ville kun lige havde hans fødder der.

Man kan meget i nødstilfælde, skulle jeg hilse fra mine og sige - både Galliano og Fanny kan nu godt finde ud af det :slight_smile:

Radiatorer er beregnet til at skrue siatalernumser (og hele aby’er) ned i, skulle jeg hilse og sige :wink:
Når der er sne udenfor er det farefrit her at åbne døren (ikke at vi gør, det er fame for koldt) men der er ingen af mine der skal risikere at træde i sådan noget underligt hvidt stads :smiley:

Billederne er skønne, særlig Dione der fortæller det sne hvad hun mener om det