Siamesertosserier på Agerbjerggård :rolleyes:

Det er Idgie :wink: Hun kan holde foredrag og direkte reportage samtidig :smile:

12 Synes om

Showet gik ikke helt som håbet, og hun måtte “nøjes” med NOM.
Men lørdagen var ligeså hyggeligt som altid, og jeg fik snakket med både killingekøbere og mennesker jeg ikke ser så tit :smiling_face_with_three_hearts: Så alt i alt en herlig dag :clap:t2::partying_face:
Idgie havde ikke meget stemme på vej hjem, men den må altså stå for hendes egen regning :joy:

17 Synes om

Nu syndes jeg altså du er lidt hård :smirk_cat:

Tillykke med resultatet selv om det gerne måtte have været bedre,
Og du får stadig din dejlige Idgie med hjem :blush:

5 Synes om

Ja ja jeg har altid den bedste kat med hjem uanset, hvordan det hele render af staben :smile::smiling_face_with_three_hearts:

9 Synes om

Og Idgie kan nok fortælle en hel masse om udstillingen og de halvblinde dommere - når hun får stemmen igen :rofl:

9 Synes om

Uden tvivl :joy::+1:t2:

5 Synes om

Lykken er at få lov at gå med bar r*v udenfor i solen :face_with_hand_over_mouth::sunny::smiling_face_with_three_hearts:

23 Synes om

Når den ene er ligeså morsyg som den anden, så må man kæle i stereo :face_with_hand_over_mouth:

19 Synes om

Ingen røde dutter, må man antage med den opdatering? Kom nu i gang, Frank og Ulla!

3 Synes om

Ja tak! De tager sig god tid :roll_eyes:

3 Synes om

Men hvorfor lave flere killinger, hun har jo :dokdok: De her dage i hvert fald :crazy_face:

17 Synes om

Nårhh :hjertehop:

4 Synes om

Åh :star_struck:

1 Synes om

Hvor er de søde begge to. :smelter:

3 Synes om

Vi bor i et galehus :crazy_face:

4 Synes om

Men ind imellem er her ro :smiling_face_with_three_hearts:

19 Synes om

Hvad har du sederet med…? :thinking:

4 Synes om

Et ordentligt læs af den gode mad, udeadgang og sol… :face_with_hand_over_mouth:

6 Synes om

Når man er på jagt efter en flakser (igen) :smile:

18 Synes om

Mens de voksne sidder lige udenfor vinduet og hygger, må de små omsorgssvigtede, forladte og svigtede katte trøste hinanden :joy:

18 Synes om