Flot flot fyr altså ![]()
Han vil vildt gerne på ferie hos dig i et par uger ![]()
![]()
Sidste billede ligner en sandsiger der kigger i krystalkuglen. Virkelig godt billede. ![]()
Det skal jeg sgi prøve, når mit nyeste kuld bliver lidt ældre - god, gammeldags underholdning i stedet for at placere dem foran en tablet med bip-bip spil ![]()
Dejlige store dreng.
Anne fortæller tilmed, at han det dejligste temperament. Han er hele pakken. ![]()
Med alvorlig fare for at jinxe, så vil jeg blot fortælle, at disse ophæng har været urørt i en uge nu, OG de hænger i lillestuen ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I aften kører Cirkus Coffe for fuld skrald ![]()
Jeg skal til Sverige i weekenden hvor både han og jeg skal have vores debut. Coffe på show, mig i Sverige ![]()
Han kom i bad og efterfølgende gav jeg mig til at pakke. Det var meget vigtigere at rende med mine sokker end at slikke sig tør ![]()
Så fandt jeg hans kasse og den er imidlertid optaget af Flappe
selvom han slet ikke skal med ![]()
Han ved slet ikke, hvad der venter ham
men han er klar til, hvad end alt det sager er fundet frem til ![]()
Held og lykke - han skal nok gøre det godt. ![]()
Tak
Vi håber bare på gode oplevelser, det er vigtigst (også) denne gang ![]()
Og det fik vi
Coffe har taget det hele så fint
Han står 3-4 tænder lavere i tomgang end sin søster Idgie, hvilket gør tingene en del lettere ![]()
Han (og vi) har hygget os, han har været nysgerrig og snakkende. Hans første tur ved dommer var ved Stoa, og hun er bare fantastisk til at starte katte ![]()
Han fik fin kritik og sine certifikater og et vognlæs gode oplevelser. Jeg er glad og Coffe synes det show-halløj er helt ok ![]()
![]()
I går var det tydeligt, han var træt og fyldt op med indtryk. Da vi kørte fra færgen transmogriffede han sig til Idgie-niveau til vi ramte Bælum ![]()
Nu til morgen er der fuld knald på igen, og jeg tror kun det er mig, der hænger lidt i bremsen efter en fantastisk weekend ![]()
Fnis og her sidder jeg og overvejer at tilmelde idgie i kolling…
Ha ha ha men damen er ikke kedelig…
Håber vi vinder meget ved at tage hendes meget hullede bi eller abe med… og vigtigst af alt laura… så han kan hun fortælle hende om alt de hun vil og ikke skælde ud på os andre for at være knap så interessante som laura
Husk ørepropper
Men jeg vil glæde mig til at hilse på, hvis i dukker op
jeg går i så fald efter lyden ![]()
Ha ha hun var ellers helt stille da jeg spurgte hende om hun ikke glædede sig…
Bare for 2 minutter senere at skælde Laura ud over de gik den forkerte vej i huset
Nissen prøvede at lave en snemand… men hende der idgie er altså en nisse selv…
Så hvordan lavede i nisse ting med hendes familie medlemmer i huset for den snemand var kun hel i ca 1 minut…
Godt for både ham og kattene,at han har glemt han slet ikke er kattemenneske ![]()