Sidder og glor på den mest intetsigende western film

:stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Jeg sidder her og glor på den mest intetsigende westernfilm… Hvor meget kan man så kede sig??

-høhø -høhø -høhø -høhø

Nååå ja - Toffie er blevet friseret såååååååååååå godt og grundigt, at man skulle tro han har været ved frisør [smilie=hate-tunz.gif] -love
Jeg overvejer at tage et par nye billeder, så I kan se den lille grimling HE HE HE…

Ham og Emma tager snart livet af mig… Iiiiih de er slet ikke til at få ro på - de skøre kræ…

Andre der sidder og småkeder sig???

ja lidt, så den der med billeder, den var ikke så dum nej -foto

Tja, sidder overdænget med et par af de halvskaldede mens resten af banden døjer med den der kedelige Western :smiley:
Marina

Keder mig aldrig :stuck_out_tongue:

Nåhhh jov måske engang imellem -rulleøjne …men så kigger jeg på mislinger og det er aldrig kedeligt -forelsket

Marina - du ved godt, at jeg til hver en tid vil tage de stakkes forhutlede kræ over til mig - især “morgenmadsproduktet” -engel -høhø -xxrotflmao

Aii det lyder skide hyggeligt gør det… -engel

neeej - det kunne jeg nu godt få en del tid til at gå med…

Du kan da lige se et enkelt af Toffie - den lille skidderik -høhø

Nej Killinger er så dejlig livsbekræftende -love -forelsket det kan der bestemt ikke herske nogen tvivl om :wink:

Nåhh, Müsli som lige nu flader ud ovenpå min radio så den stakkel ikke fryser :smiley:
Ellers fik jeg blæst lidt sæbebobler, og hold da op, det kan få de skaldede op af sofapuderne [bigloony]
Marina

Jeg har også firbenede fjernsyn for øjeblikket så nej tak til Westernfilm :smiley: :smiley: Mine firbenede er lige i den gode alder, det at lege er en udfordring i sig selv,man falder mere end man står opret :smiley: :smiley:

Aaaaarrrhhhh Marina… Kan du ikke sørge for dine katte??? Stakkels lille Müsli -græd nååårrrrhh bette puuuuuus. Nette er på vej … Jeg skal nok tage dig til mig…

Ååååhhh jeg bliver helt misundelig Karen…

-forelsket -love -forelsket -love