Sidste aften hvor 3-kløveret er samlet

Var i aftes/i nat.
Amelia bliver hentet af sin nye familie ved 11-12 tiden i dag.

Det er godt nok mærkeligt - Følelsen er både tristhed og glæde på samme tid.
Jeg føler, at Amelia får det skønt det nye sted, men det er også trist at skulle af med hende.
Hun er bare blevet sådan en kælepot og ligger dagligt lige op og ned af mig i stuen. Det kommer jeg bestemt til at savne :hjerte:

Her er hun taget i aftes - 13 uger og 3 dage gammel

Armando :hjerte:

Amina :hjerte:

Sidste fællesbillede af 3-kløveret :inlove:

Jeg trøster dog mig selv med, at jeg stadig har Armando og Amina hjemme hos mig, de er nemlig ikke solgt endnu

At skulle sende de små ud i verden er så også en side af at være opdrætter.:trøste:

De ligger næsten som et hjerte…:hjerte:

[QUOTE=FinnFrode;1090889]At skulle sende de små ud i verden er så også en side af at være opdrætter.:trøste:

De ligger næsten som et hjerte…:hjerte:

[/QUOTE]
Ja det ved jeg godt FF, men det er sgi lidt svært her første gang, synes jeg :slight_smile:
Det er da rigtigt, det havde jeg ikke lige selv tænkt :slight_smile:

En lille buket killinger :slight_smile:

Jeg håber, overleveringen kommer til at gå godt :kryds:

som altid rigtig gode billeder af dem :slight_smile:

Jeg synes det er godt Amelia nu er flyttet ud til sin nye familie …
for den dersens pottetingest er da ved at være for lille til 3 killinger :klapper:
Håber det ikke var alt for hårdt at sige farvel til hende :trøste: og ønsker hende masser af nus og kærlighed i hendes nye familie :klappekat:

[QUOTE=DK Lindvig;1091095]Jeg synes det er godt Amelia nu er flyttet ud til sin nye familie …
for den dersens pottetingest er da ved at være for lille til 3 killinger :klapper:
Håber det ikke var alt for hårdt at sige farvel til hende :trøste: og ønsker hende masser af nus og kærlighed i hendes nye familie :klappekat:[/QUOTE]
Ja lige denne potte, var faktisk lige lille nok :tihi:

Uh jeg kneb en lille tåre, efter de var gået, må jeg indrømme :slight_smile:
Men jeg har allerede fået en opdatering og hun har undersøgt hele huset, været på kattebakke, spist lidt og har puttet med sin nye mor Maria.
Og hun elsker al den opmærksomhed, hun får :tihi:

Jeg er bare SÅ glad for, at hun har taget flytningen så godt :hjerte:

[QUOTE=DK Lindvig;1091095]Jeg synes det er godt Amelia nu er flyttet ud til sin nye familie …
for den dersens pottetingest er da ved at være for lille til 3 killinger :klapper:
[/QUOTE]

:klapper:

Præcis :slight_smile:

Hvor er de alså søde alle tre :slight_smile: