Sidste eksamen

Er bare så glad og stolt over at være færdig med eksamen og nu kan kalde mig social- og sundheds hjælper! :smiley: og at slutte af med et 12 tal og rosene ord fra censer så bliver det vidst ikke meget bedre :cool2: ih hvor er jeg dog glad! og træt… kan nu mærker hvor meget søvn underskud jeg egentlig er i:tihi:

Et kæmpe stort tillykke med titlen og den super flotte afslutnings karakter Hanna :flag:
Ja søvn er der som regel ikke så meget af, når man læser til eksamen :wink:

Stort tillykke, det er da supersejt gået :ok: :thumbup:

Mange tak Rikke og Camilla :smiley: det er bare sådan en dejlig følelse selvom det er lidt svært at forstå at man er færdig nu:gruble:
Men skøndt at eksamen er veloverstået! :smiley:
hehe og ja nu tror jeg at jeg vil have mig en bette lur og indhente lidt søvn, inden der kommer kommer gæster iaften:tihi:

Tillykke med veloverstået eksamen og flot slut karakter :slight_smile:

Tillykke, det er flot :slight_smile:

Godt gået, stort tillykke! :thumbup:

STORT tillykke!! :flag:

du kan også roligt være super stolt af dig selv. Hvor er det bare godt klaret altså :slight_smile: Stort tillykke med dit meget fine 12 tal. :slight_smile:

Hvor er i søde mange tak alle samen :slight_smile:
jeg er bare så glad men det er også lidt underligt at jeg nu har en uddannelse en “rigtig” uddannelse :gruble:
Det er været en udfordrende og krævende proces men jeg har klaret det og jeg ser frem til komme igang med at arbejde som faglært:D

Stort tillykke :flag:

TILLYKKE med et flot 12-tal!! Og tillykke med at det er overstået!!