Sig mig....hvad er det helt præcis de sælger?

Fik den her af min bror tidligere i dag og sidder stadig og klukker lidt over den.

Hvis man går ind på denne side på Lululemon kommer man til en langærmet herretrøje. Intet underligt der.

Men…

Prøv så at gå hen i menuen til højre for billedet og under “Choose a colour” trykker du på det første ikon for “black”…og sig mig så hvad det egentlig er siden forsøger at sælge os :gruble:

:uha::lol::lol::lol::lol:

:lol::lol::lol:

Hehe :høhø:

en anden farve ville have klædt ham bedre…noget ensfarvet…
ja ja papir er taknemmelig…plejer jeg at sige…sjældent er tilbudsavisernes farvestrålende annoncer jo det man rent faktisk finder i butikken

NU VED JEG HVAD DET ER…FALSK REKLAME

Åbenbart manden der er til salg, han er jo lidt farvet. Til den pris ville jeg altså slå til Tina og er han ikke OK kan du jo altid formidle ham videre på DBA, G&G eller Ebay :slight_smile:

:lol:

-xxrotflmao-xxrotflmao

For dælen de har humor :lol::lol::lol::lol:

[QUOTE=birtheras;730727]Åbenbart manden der er til salg, han er jo lidt farvet. Til den pris ville jeg altså slå til Tina og er han ikke OK kan du jo altid formidle ham videre på DBA, G&G eller Ebay :)[/QUOTE] Men husk lige at få en stamtavle på ham også.

Nogen der vil være så søde at fortælle mig, hvad det sjove er? Jeg forstår det ikke??? :):ups:

De starter med en hvid mand :)…

Når man så trykker på at man vil have farven i sort, er det en sort mand der dukker op :slight_smile:

Nå ok - “er det bare det”…jeg troede det var noget med teksten :ups: Tak :smiley: Så skal jeg ikke spekulere mere over det :tihi:

:tihi: