Signe hjemme i god behold

Signe, der normalt kun færdes på gårdspldsen, hvor hun sammen med hunden byder gæster velkommen, har været sporløs forsvundet. torsdag i sidste uge så jeg hende, men fredag var hun pist væk, jeg har kaldt, ledt, gået ned til vejen og har kigget grøftekanter 1 km i hver retning, intet spor, overhovedet… jeg efterlyste hende på DB’s hjemmeside samt hos det danske katteregister. Onsdag aften da jeg var på job, ringede min telefon så… hejsa, sagde stemmen, jeg tror det er din kat vi har her…hun er okay, og vi har givet hende noget at spise…puha, siger jeg bare…jeg var lettet og meget meget glad…damen fortalte så at hun 4-5 dage havde forsøgt at kalde hende ned fra et træ…og at der var en rævegrav i nærheden…så vi blev enige om at det nok havde været mikkel, der havde jagtet hende op i træet…

Nå vi aftaler så at jeg kommer forbi på vej hjem fra job, og hvem bliver glad…det gør Signe, og jeg tudede… tænk at man har 23 katte og så kan savne en enkelt…men det kan man…

Signe har de sidste 2 nætter sovet i sengen, og går kun lige ud for at besørge…

Hurra for øremærkning

ps. efterlysningerne skulle være slettet igen…

Ihhh hvor jeg altså elsker disse historier med en lykkelig slutning. Godt at du nu igen kan nusse med din dejlige Signe :smiley:

Tak, ja en “happy ending” er bestemt dejlig… i nat har hun stjålet et bæger whiskas temptations…bandit, men hun er bare “dygtig” til både at stjæle og åbne dem… en (U)vane hun havde med fra sit første hjem.

Hi hi, sikke dygtig hun er. -høhø

Godt at høre. Knus til navnesøster. [smilie=hate-tunz.gif]

Puha, godt der ikke var sket hende noget :slight_smile:

Hvor er det bare dejligt at høre at min kære navnesøster er hjemme i god beholdæ Du får lige et stort knus far mig -kramer

Tak Sine Gry… det er så dejligt hun er hjemme … dog i en slankere udgave, men det skal vi nu nok få lavet om på…

Det er bare så dejligt at læse, at hun er hjemme igen og så i god behold…

Tak Hanne, ja du kan tro vi også er glade for det…

Ej hvor dejlig Bente…

Tak Birthe, ja det var en lettelse at få hende hjem i god behold

HA HA HA det tvivler jeg slet ikke på -tihi -tihi

Hvor dejligt hun er hjemme igen - og lidt guf har man vel lov at stjæle efter sådan en tur :smiley:

MVH
Gitte

Åhh, det var skønt hun er hjemme igen :slight_smile:

Dejligt at høre at Signe er kommet hjem igen i god behold :slight_smile: