Sikke en dejlig omplacering

Jeg hentede idag Milo i hans nu daværende hjem :slight_smile:
Vi kører sydpå og ankommer hos hans nye ejer. Der bor i forvejen en rød 4 årig han-kastrat som iøvrigt synes jeg STINKER! :høhø:
Milo får et 15 m2 stort værelse med hjørnesofa kradsetårn, bakke, mad og vand. Der er netdør for, så de to kan hilse på hinanden. Milo lister ud af sin transportkasse og ligger sig på ryggen på sofaen med alle stænger i vejret :smiley:
Jeg og ny ejer sætter mig ind i stuen og får kaffe og snakker om hvordan en god sammenføring helst skal være, og jeg har INTET problem med at skulle afterlade Milo der :slight_smile: Sikke et dejligt menneske :slight_smile:
Inden jeg siger farvel og tak har de to misser snust meget forsigtigt til hinanden gennem maskerne. Gammel mis brummer lidt og Milo vil bare helt vildt gerne putte… Den kat er ikke helt almindelig :slight_smile:
Jeg har nu været hjemme lidt og modtaget første billeda af de to katte, der har skiftet plads… Gammel mis på værelset og Milo… Ja han ligger i fodenden af sengen :smiley:

Kan vi få armene ned??? NEJ!:thumbup:

Det er intet som en succesfuld sammenføring. Dygtige missere. :smiley:

Dejligt at det lyder til at gå nemt :slight_smile:

Hvor dejligt :thumbup:
Skønt at finde hjem hvor misserne hurtigt falder til :slight_smile:

:smiley: jeg er simpelthen også så glad :slight_smile:

Det nye hjem vil jeg beskrive sådan… Det er på missernes præmisser menneskert bor der :tihi:

[QUOTE=DK Sugieh;800103]:smiley: jeg er simpelthen også så glad :slight_smile:

Det nye hjem vil jeg beskrive sådan… Det er på missernes præmisser menneskert bor der :tihi:[/QUOTE]

Sådan :thumbup:
Manglede da bare :tihi:

Åhhh hvot godt at høre:):):slight_smile: !!! Så skal det somend nok gå altsammen:kryds::kryds:

Cats og Conni

Det lyder, som 2 kommende bedstevenner er i støbeskeen.
Dejlig tråd.

Dejligt at høre :slight_smile:

Hvor godt at høre :wehu:
Bare der var flere hjem, som det :bebe::slight_smile:

Hvor skønt!!!

Åhh, hvor det lyder herligt :smiley: Det må være helt fantastisk at aflevere misser på den måde til den type hjem :slight_smile:

Nå ja her kommer lige lidt blær :wink:

Milo er i natten løb brudt ud af sit jomfru bur, og her til morgen da den nye ejer vågnede sad de to misser bare og gloede på hinanden… Milo i den ene side af sengen, og den gamle i den anden :smiley:

Det lyder da godt nok som en let sammenføring :smiley:

Og så lyder det til at Milo har fået sig et rigtig godt hjem :thumbup:

Dyyygtiig Milo. Sikken dejlig historie der blev ud af den omplacering:hjerte::hjerte::hjerte::).

Venlig hilsen
Milles mor

Åh dejligt, lyder rigtig godt.

:lol: jeg har lige fået opdatering fra Milos nye hjem…
Det er Milos seng, det er Milos sofa, det er Milos hjem :lol: Han er da bare flyttet ind med manér :slight_smile: Den gamle kat vil gerne lege, men dét vil Milo da ikke… han vil bare putte i dyne med sin nye ejer :slight_smile:

Nå ja og håndfodres med leverpostej :lol:

Haha, nååååååh bette missen :smiley: Dejligt han er faldet så godt til :smiley: