Sikke en forskrækkelse!

Uha , stakkels lille Fie mus, godt det trods alt ikke er være, selv om det i mine øre lyder meget slemt for hende, tør slet ikke tænke på hvad der ellers kunne være sket med den dejlige trold. Kæmpe kram til både dig og hende

MVH
Gitte

Helle, hvordan har Fie det idag - går hun normalt?

Tak for alle de søde ord fra jer alle.

Ja hun går normalt i dag. I går trak hun stadig lidt på bagbenet, men det har nok skyldtes en enorm blodansamling i ryggen. Hun kniber stadig det ene øje lidt, der hvor hun slog kæben, men klart en bedring siden i går.

Så det er en stor lettelse!

Hun gik i løb da vi kom hjem i går, så nu leger hun ikke som hun plejer. På en måde lidt heldigt.

MVH

Sikke noget.
Håber hun kommer sig helt.

Hun går fint rundt igen - er lidt øm på en blodansamling på ryggen, men ellers fin.

Ingen symptomer og masser af leg.

Tak for alle de søde ord om Fie. Hun var heldig

Dejligt at Fie har det bedre og det går den rigtige vej med hende Helle… fortsat god bedring.

Sikke noget, godt det går fremad.
Mht børnegitter øverst for trappen, synes jeg man skal overveje, hvorvidt kattene vil hoppe på på den for at komme over - den er nok umulig at stå fast på, og så er der langt ned! Mine katte ville helt sikkert hoppe op på den!
Hvad med at beklæde trappen med sisal, hvis det er muligt, så er den blødere, og kattene kan måske få fat - jeg ved det ikke…

Problemet er ikke trappen som sådan, men et hul ved siden af trappen, som de falder igennem - det tættes nu og så ser jeg det lige an. Elin og jeg har snakket om, hvad vi kan lægge på eller under trinene også

MVH