Sikke en lettelse (Thomas!)

Flere herinde fra har været involveret i dette, så her er en opdatering:

Min fritgående husmis Thomas er retur!
Han forsvandt den 31. december, hvor ejerne hentede ham ind pga nytår, og så kom al sneen, og ingen har set ham i 2 uger.

Vi har ledt og ledt, og jeg var ærlig talt begyndt at tænke på trafikdrab, da jeg stod ude ved min bil i dag, og hvem kommer så med halen i vejret og vil ha mad?

Thomas! Hold op jeg blev glad. Han er ret tynd, men ved godt mod.

det første han gjorde var det her:wehuu:

Det er min kollega Julie, der er animator, som har tegnet Thomas, der tigger

Dejligt at Thomas er tilbage - og sikke da en herlig tegning, den er jeg bare vild med.

:wehu::wehu::wehu::wehu::wehu:

Ja hun er dygtig - hun har tegnet Nemo, Tara og Nanoq også en gang og hold op det ligner til mindste detalje - Elin har det hængende, da de lidt er Elins katte også:-)

Hvor er det dejligt at han er hjemme igen Helle :thumbup:

Ja han kom gående sådan her - det skarn!
:slight_smile:

[ame=“- YouTube”]YouTube- Aristocats - thomas o’malley (english)[/ame]

[quote=lenschow;323252]Ja han kom gående sådan her - det skarn!
:slight_smile:

YouTube- Aristocats - thomas o’malley (english)[/quote]

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL

Sådan en bøllebandit!

Tara er helt skør nu fordi han er tilbage:-)

Hun snakker derude kan jeg høre - og det lyder som bandeord noget af det…:ups::høhø:

Godt han er tilbage, så han kan tigge mad igen :slight_smile:

Åh det var godt at høre ham bøllemissen er hjeme igen. Næste gang må han godt lige sige inden han tager på langfart.
Bissemis, gøre Hele så bange.
Knus Elin

Det var dejligt at høre at han er hjemme igen.
Hvor er det en god tegning.
Den måde han “snakker” på kunne jo godt tyde på at han stammer fra Lolland ligesom jeg
Vi “sparer” jo på bogstaverne hi hi
Hilsen Lisbeth

Dejligt at han er kommet godt hjem :slight_smile:

Her er billedet som Helles veninde Julie har tegnet af misserne.

Hvor er det godt - hvem der bare havde de evner

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Dejligt Thomas er tilbage…kan du sige FY til ham…sådan må han ikke gå og forskrække Helle.
Billeder er så fint…hvem der havde sådanne evner:thumbup:

Hvor er det skønt at han er hjemme igen, skøn tegning af ham .
Sikke et talent din veninde har - tager hun mon mod bestilling/ mod betaling ?

MVH
Gitte

Skønt at han er hjemme igen :thumbup: - gang på gang bliver man overrasket over kattens overlevelsesinstinkt.

Ja vildt - det tyder på, at han er sneet inde et sted i 14 DAGE… jeg må tage hatten af for den danske huskats evne til at klare sig - JEG - verdens selverklærede højest stående pattedyr - var død af kulde og sult og tørst.

Julie tager imod bestillinger. Interesserede kan bare sende hende en mail og spørge om pris osv - disse er tegnet efter et par fotos, som jeg sendte - hun kan tegne forskellig stil. Randers Studiekreds har også på et tidspunkt snakket om at få hende ned og tegne live, men hun har ikke hørt fra dem endnu, men jeg ved, at hun gerne gør den slags.

Hvis der er nogle, der vil vide noget om priser osv så er Julies mail [email protected]

MVH