Sikke en velkomst

Jeg har haft mange katte igennem årerne som alle har haft deres måde at tackle mig på når jeg kom hjem efter en eller flere dages fravær …

• de fleste var næsten ligeglade nå fint du er hjemme igen kæl for mig tak attitude
    Nogle ville ikke tale med mig i et par dage og var fornærmede over at jeg ikke har været hjemme men blev gode igen …

Søndag indlagde vagtlægen mig så på mistanke om tarmslyng ups ikke godt

Nå hjem og pakke til indlæggelse - og imens jeg rendte der og pakkede lagde Rex sig fint parat i tansporttasken og ventede på at jeg lukkede den og tog ham med - men nej lille skat du skal ikke med mor idag - og han så helt forundret og ulykkelig ud
Og da jeg gik ud til transporten til sygehuset kunne jeg høre ham hyle

Når men jeg kom heldigvis hjem igen igår mandag efter en nat på sygehuset og det er bare 3 brækket ribben jeg har hostet mig til dem …

Og hvilken modtagelse- så snart Rex så mig i vinduet løb han hylende til døren og så snart jeg havde låst mig ind sprang han op på mine skulder og slikkede mig i hele hovedet aede og gned sit hovede imod min kind mens han skiftevis piv og miavede og veg ikke fra min side de næste mange timer der skulle bare leges og kæles igennem - Rex jeg elsker også dig

16 Synes om

Nåååååh lille pus. :smiling_face_with_three_hearts:

Sikke dejligt og høre at du har været savnet. Og godt det ikke var tarmslyng. God bedring :kram:

Takker - ja si’ det havde det været tarmslyng igen tja så kunne jeg da godt vinke farvel til alle planlagte udstillinger- festival og hvad der ellers venter de kommende 5 mdr’ - har haft tarmslyng før og kun fordi det blev opdaget tidligt overlevede jeg og slap med skrækken og 4-5 mdr’s kamp for at komme tilbage til hverdagen…
Ja det er skønt at være elsket og det er også derfor jeg elsker katte … man ved aldrig om de modtager dig med kys eller om de ignorere dig totalt og er fornærmet meget længe lol længe leve alle katte

4 Synes om