Sikke et hurlumhej

Bibi har været på badeværelset siden hun fik Kato…både for hendes men så sandelig også for kattenes skyld :høhø:
Naturligvis med åben dør så hun har kunne gå ud og ind som hun vil.
Ingen kat er kommet derud uden at have mistet en tot hår :uha:

Nå, men i dag skulle hun og Kato så flyttes til stuen så Kato kunne begynde at opleve lidt mere…men det går slet ikke, Bibi er tosset og skælder kattene ud bare de kigger på hende og Kato.
Hun blev så rykket tilbage på badeværelset indtil vi får en kravlegård til hende i næste uge. :S

Men så fik jeg lige en ide, hun er vild med at stå inde i spisestuen og kigge på Pepita’s killinger…så jeg prøvede lige at stille en nullerput ind med Kato i…jo, der vil hun gerne ligge og hun vil også meget gerne have Pepita’s killinger :høhø:

Men Pepita har hun intet imod…hun tænker vel…vi to “svigtede” mødre må stå sammen :høhø:

Men hun er kun på visit…ellers er jeg ikke sikker på at Pepita får lov til at passe sine børn :smiley:

Nuiii hvor sødt :hjerte:

Her er ellers chancen for at få en babysitter. :?

Så kan Bibi passe dem alle sammen, mens Pepita går til enkebal og kommer rødmende hjem langt op ad formiddagen… :høhø:

Hun synes nok at når Pepita har så mange børn, så kunne hun da godt ta’ og dele :høhø:

Den kære Bibi altså :hjerte:

Men hygge med de begge ligger i kravlegården :smiley:

Hvor er den lille vaps blevet sød :love2: og killingerne :wehuu:

Nåhh, så sødt - man kunne sidde og se på din mødregruppe i timevis :wehuu:

Ja, og det er især sjovt nu hvor de er blevet lidt ældre og begynder at lege en lille smule :love2:

Herlige billeder af en skøn flok “unger” :wehuu:

Hvor ser det hyggeligt ud :thumbup:

Ååååååårh!!! alle de babyer :hjerte:

Jeg ville aldrig få lavet noget med dem i mit hus :wehuu: :besvimer: :love2: :hjerte: :ups:

Århhh, han er begyndt at ligne en rigtig lille vovhund efterhånden :hjerte:

Killingerne gider jeg ikke kommentere. De er grimme. Især den lille cremebolle. Grim, grim, grim…

:smelter:

ÅÅhr, Lisbeth
Du viser altid de skønneste billeder…
:wehuu::wehuu::wehuu: