Sikke'n dejlig dag det er i dag.... fortæl, fortæl

Kære alle.

Jeg synes, vi trænger til en tråd om alt det gode, vi hver især oplever – håber du er enig og har lyst til at deltage i tråden.

En del af jer kender sikkert Stig Møllers tekst som har inspireret til trådnavnet

SIKKE’N DEJLIG DAG

Sikke’n dejlig dag det er i dag

[CENTER]Jeg må synge og danse med dig
for der er noget inde i mig der siger
at livet også er en leg

Se på solen der skinner for dig
selvom du i mørket ikke så
at du var på vej

Gid alle børn på vor runde jord
kunne elske
deres far og mor

Verdens vanvid
hvorfor dog det
jeg elsker livet og det er det jeg ved

[/CENTER]

Jeg lægger for.

Sikken dejlig dag, det er i dag:
Min mor er netop blevet frikendt for spredning af sin tidligere brystkræft.
Jeg vågnede til morgen med begge mine piger ved siden af mig.
Jeg forventede lang ventetid til morgen med et tog, der kommer fra Frederikshavn, og som jeg tager til København. Det kom rettidigt, kupéen var dejlig varm, og hvor var det snedækkede landskab dog ualmindelig smukt.

jamen jeg kom uskadt på arbejde…

har fået konfigureret min exchangeserver uden alt for mange problemer :smiley:

har givet mine ansatte nogle små adventgaver som vi fik et godt grin over…

skal snart til frokost…

whats not to be happy about!!

Jeg er ikke på arbejde pga sygdom - det har jeg det rigtig dårligt med da der ikke rigtig er nogen til at afløse.

Men brændeovnen buldrer så her er dejlig varmt.
Kattene er ved at dele en dåse Markrel Guf.
Og min have er lige så smuk som alle andres nu pga sneen :smiley:

Jeg har bestilt 5 kanon gode billeder af Unni :thumbup:
og kom uskadt i skole :thumbup:

og lige om lidt, så vil jeg ringe ud til dyrlægen og få aftalt vaccination og årligt tjek af Yasha :thumbup: fordi jeg har råd!

Jeg har set at jeg har “sparet” næsten 1000,- i december :uha: de 260,- er så brugt på de billeder, og overvejer at bruge 400,- mere på et stort billede - det er sq SKØNT at have råd til det! :uha: :thumbup:

jeg vil om lidt tage et bad og så belave mig på at køre meget tidligt på job, jeg har 50 km… jeg tager for en sikkerheds skyld, medicin og tøj med til i morgen, og jeg kan overnatte … mad køber på vejen…hvis jeg har mulighed for det, ellers ligger der en Rema 1000 i gåafstand fra jobbet…så det skal nok gå…manden har taget en feriedag, og det gør han også i morgen, han har fået strenge ordrer på at huske at fodre, vande og så videre… jeg fylder godt op inden jeg tager på job…

Solen skinner…lige nu :slight_smile:

Sidder og tænker på min dejlige kæreste, der snart kører fra arbejdet og ned i fitness centeret og spinner, og at jeg skal lave dejlig mad til os når han kommer hjem.

Og at jeg bare har det så godt og virkelig glæder mig til at se ham og kramme ham og bare sidde i sofaen og lytte til hans dejlige stemme og høre om hans dag.

Været til zumba og det var sjovt.

dagen idag bliver faktisk bedre og bedre…

skal hjem om et par timer og til italiensk

jeg har lige givet mine ansatte chokolade - de sad og talte om at de trængte og så overraskede jeg dem :slight_smile:

og udenfor er der blå himmel - det er så fint!!

Du har fukdstændig ret !
Så ingen sure miner selvom vi sad fast med minibussen på vej til træning, - og PYT med, at vi ikke nåede træningen, men til gengæld en smuk tur rundt iomegnen p.g.a. lukkede veje!!!

Og der er stadig smukt med løst sne overalt

Cats og Conni

Og jeg sover og sover - først var jeg lidt bekymret, men for pokker, efter lang tid med søvnproblemer, så er der vel noget at indhente :ok:

Måske er det fordi jeg netop er færdig med et års forløb hos et “aktiverings-” og "rekrutterings-"firma, med masser af fine ord og absolut nul resultater…
Jeg er lettet over, at de ikke ånder mig i nakken mere. OK, AF er måske værre, lad os nu se.

Så læste jeg netop en artikel om, hvor effektivt god søvn er mod stress, så måske er det helt naturligt og godt for mig, at jeg kampsover :slight_smile:

Faktisk nyder jeg det…

:godnat::sover::sove:

Alle kom godt frem til gruppearbejdet på skolen idag.

Jeg fandt min elkedel som var blevet væk på skolen. Mon ikke der er nogen der har lånt den og glemt at sætte den tilbage igen.