Silke fik post i dag (mange billeder)

:tak:

Så fik Silke sit fine, lyserøde tæppe fra Brita - det skal nok blive brugt, når hun er færdig med at lege med posen, det var pakket ind i…

:klapper::wehu::høhø:

Hvor er det et fint tæppe, men sidste billede med Silke og posen på hovedet er bare godt :høhø:

:wehuu: sikke nogen skønne billeder af din smukke Silke…

Den smukke mis kommer jo til at ligge som en prinsesse
Hilsen Lisbeth

AI en posemis :rock:
Det er sjovt som indpakningerne altid er en stor succes når pakkerne arrivèrer :tihi: af og til er pakningen mere interessant end indholdet:høhø:

:høhø: :høhø: :høhø:

Ja… men tæppet er skam blevet brugt - og nu ligger tøzebarnet på det, fordi det er blevet lagt i sofaen…

:hjerte::hjerte::hjerte:

Sikke da en fint tæppe :thumbup:

Herlige billeder af den smukke pige og hendes post :wehuu:

Sander vil bestemt gerne tale med om, at Britas indpakning er mindst lige så interessant som det, der er indeni :smiley:

Skønne billeder af Silke-pigen :wehuu::wehuu:

:wehuu: Silke-pige…hvor er du dog en smuk kat. :wehuu:
Alt skal da undersøges, når man er en intelligent kat.

Hihi hvor er hun dog skøn og dejlig :wehuu:

Til orientering…der kan laves flere (tæpper) :ups:
Bare hvis der nu sidder nogle misser rundt om i vort lille land OG er MISundelige på Silke :tihi:

[quote=kamikaze;220261]Til orientering…der kan laves flere (tæpper) :ups:
Bare hvis der nu sidder nogle misser rundt om i vort lille land OG er MISundelige på Silke :tihi:[/quote]

:ok: :ok: :ok:

De kan VARMT anbefales… Silke har sovet på sit nye tæppe hele natten - hun har ikke været til at skrabe/hælde af det.

:høhø:

Kattesjov med pose og täppe…

dejlige billeder Therese… Din Silke er altsaa bare SAA dejlig :hjerte:

Dejlige billeder af en pose-tæppekat:)
Silke du er smuk som sædvanlig og jeg elsker dine fine hvide poter og din risengrødshage:)
Knus Elin

Herlige billeder af en smuk dame… :slight_smile:

Herlige billeder af Silke :wehuu: :wehuu: :wehuu: Det er da skønt det blev et hit :thumbup:

:tak:

Ja… det er bestemt et hit… men nu har hun fundet et nyt hit :

Den feeeeeedeste sofa, som mor har hevet op nede fra storskrald - den blev båret ned i går aftes - og jeg ved hvem der har haft den - og så er det lissom ikke så ulækkert, vel ???

:kryds:

Nu skal jeg bare flå stoffet af den og have den ombetrukket - så er den som ny igen…

:fin: