Så fik Silke sit fine, lyserøde tæppe fra Brita - det skal nok blive brugt, når hun er færdig med at lege med posen, det var pakket ind i…
:klapper::høhø:
Så fik Silke sit fine, lyserøde tæppe fra Brita - det skal nok blive brugt, når hun er færdig med at lege med posen, det var pakket ind i…
:klapper::høhø:
Hvor er det et fint tæppe, men sidste billede med Silke og posen på hovedet er bare godt :høhø:
sikke nogen skønne billeder af din smukke Silke…
Den smukke mis kommer jo til at ligge som en prinsesse
Hilsen Lisbeth
AI en posemis
Det er sjovt som indpakningerne altid er en stor succes når pakkerne arrivèrer af og til er pakningen mere interessant end indholdet:høhø:
:høhø: :høhø: :høhø:
Ja… men tæppet er skam blevet brugt - og nu ligger tøzebarnet på det, fordi det er blevet lagt i sofaen…
Sikke da en fint tæppe
Herlige billeder af den smukke pige og hendes post
Sander vil bestemt gerne tale med om, at Britas indpakning er mindst lige så interessant som det, der er indeni
Skønne billeder af Silke-pigen
Silke-pige…hvor er du dog en smuk kat.
Alt skal da undersøges, når man er en intelligent kat.
Hihi hvor er hun dog skøn og dejlig
Til orientering…der kan laves flere (tæpper)
Bare hvis der nu sidder nogle misser rundt om i vort lille land OG er MISundelige på Silke
[quote=kamikaze;220261]Til orientering…der kan laves flere (tæpper)
Bare hvis der nu sidder nogle misser rundt om i vort lille land OG er MISundelige på Silke [/quote]
De kan VARMT anbefales… Silke har sovet på sit nye tæppe hele natten - hun har ikke været til at skrabe/hælde af det.
:høhø:
Kattesjov med pose og täppe…
dejlige billeder Therese… Din Silke er altsaa bare SAA dejlig
Dejlige billeder af en pose-tæppekat:)
Silke du er smuk som sædvanlig og jeg elsker dine fine hvide poter og din risengrødshage:)
Knus Elin
Herlige billeder af en smuk dame…
Herlige billeder af Silke
Det er da skønt det blev et hit
Ja… det er bestemt et hit… men nu har hun fundet et nyt hit :
Den feeeeeedeste sofa, som mor har hevet op nede fra storskrald - den blev båret ned i går aftes - og jeg ved hvem der har haft den - og så er det lissom ikke så ulækkert, vel ???
Nu skal jeg bare flå stoffet af den og have den ombetrukket - så er den som ny igen…