Silke-pige 💜

Det gør mig ondt.
Hvil i fred smukke Silke :lys:

1 Synes om

Tak :purple_heart:

:kram:

1 Synes om

Det gør mig så ondt, Therese :troste:

1 Synes om

Det gør mig usigeligt ondt Therese, kan godt forstå du er fuldstændig tom inden i lige nu :disappointed_relieved:
Sov sødt smukke skønne Silke pige :heart:

1 Synes om

Tak :purple_heart:

:lys:

1 Synes om

:lys:

1 Synes om

Tak :purple_heart:

:kram:

1 Synes om

Åh, det gør mig ondt. :’(
Jeg kan huske Silke helt tilbage fra det gamle Katteforum, så det giver lige et ekstra stik i hjertet at læse, at hun ikke er mere.

:lys:

1 Synes om

:lys:

1 Synes om

Tak :purple_heart:

:lys: for den smukke Silke.

1 Synes om

Det gør mig ondt.

1 Synes om

Tak :purple_heart:

Nøj hvor jeg håber du får en ny mus ala silke

Silke var jo den type kat som kunne give alle lyst til at få kat. Hun var en der altid var så utrolig smuk men også havde en personlighed som gjorde det umuligt ikke at smile…

Jeg håber virkelig at du får en ny kat, som kan give dig lige så stor glæde som silke

2 Synes om

Tak :purple_heart:

Ja…Silke var alt dét, du skriver – og lige om lidt er det jul…første jul uden Silke.
Hun har sit eget juletræ, det købte jeg til hende i 2000 da hun flyttede ind…
Det har været pyntet hvert år, og det er også blevet pyntet i år :christmas_tree: hvis hun ser ned til mig :purple_heart:

Her ligger hun og holder garnet for mig, mens jeg hækler :paw_prints::paw_prints:

8 Synes om

Tusind-tusind tak til alle jer, der har taget jer tid til at sende en hilsen :purple_heart:

Jeg véd at Silke har haft et godt liv her, hun har været elsket – og her er bare tomt og alt for stille nu.

Men det er vores (forbandede) pligt at sige farvel, når det er tid til det – jeg er så taknemmelig for, at vi fik næsten 18 år sammen :purple_heart:

Jeg finder trøst i ordene:
For He will order his angels to protect you wherever you go

6 Synes om

:kram:

1 Synes om