Silke's hørelse?

:):):slight_smile:

Jeg lurer lidt på, om Silke har fået nedsat hørelse på sine gamle dage ??

Hun plejer at komme farende, når jeg kommer hjem fra gåtur - men ikke i dag.

:?

Næ nej, hun havde travlt - og blev taget på fersk gerning.

-høhø-høhø

Dette er det nærmeste, hun endnu har været på sit lammeskind - som jeg havde lagt i en solstribe på gulvet :

Hehe, hvor kært. Hun hygger sig rigtig.
Hvis hun ellers ikke rigtig gider ligge på det kan du evt. lægge noget tøj der dufter af hende/jer på det? Synes det plejer at hjælpe herhjemme :slight_smile:

Hun har da bare været helt væk i drømmeland den lille dejlighed :wehuu:

Syntes det ser ud til det lammeskind får lammetæv :rock:

Hun ser rigtig ud til at nyde det den dejlige misser, kan godt forstå hun ikke orker rejse sig, nu hvor forårssolenen endelig viser sit ansigt.

Næh, hvor ser det hyggeligt ud! Så kan man godt undvære velkomsten når man bliver mødt af sådan et syn!

Åh total råhygge der. :inlove:

Der er nu heller ikke noget som en solstribe. Molly har skiftet rundt i huset alt efter, hvor solen nu kom ind… og Vimmer har jeg lige set på marken, han lå og snorksov :slight_smile:

Dejlige billeder af den afslappede Silke :wehuu:

Alle mine 7 har nedsat hørelse i det gode vejr:p
Dejligt med nogen billeder af smukke Silkepige.
Knus Elin

her byder foråret også på en voldsom selektiv hørelse…

Sikke da Silke Hygger :wehuu:

Dejlige Silke forstår til fulde at nyde livet :wehuu:… Der er ikke noget at sige til vores skønne dyr , syntes det er vidunderligt , solen igen kigger frem :thumbup:

Jeg er helt sikker på at Silke lider af et alvorligt høreproblem!!!
Lidelsen er meget udbredt hos katte af alle racer - den starter omkring to ugers alderen - og forværres gennem hele kattens liv… og er desværre uhelbredelig!

Samtlige mine fire lider af denne hørelidelse, som har en meget fin lang latinsk betegnelse… men som min dyrlæge blot har diagnosticeret som…

SELEKTIV HØRELSE.

:wink:

Tak for alle jeres søde hilsener, ja - Silke lider så åbenbart oz af lidelsen selektiv hørelse

-LOL-LOL

Men det gør nu ikke så meget, bare hun hygger sig - og dét gjorde hun.

:wehuu::wehuu:

Uh åh… I weekeenden vandt jeg i Viking Cats Raffle en Kitty Hoots Fat Cat Big Mama Scratch-o-Rama Cat Mat. Den har lige siden nærmest været klistret fast på Tjalfe!
Og hans hørelse er værre end nogensinde før!!!
Det eneste, som kan fysisk separere ham fra tingesten er lyden af en dåse, som åbnes! :smiley:
Måske Silke stadig har den del af sin hørelse intakt?
Ingen af mine har nemlig mistet den… det de ikke kan høre er som regel menneskelige udgydelser som fx Nej… Det må du ikke… Jamen du skal have din pille… Opfør dig dog ordentligt… og udsagn med lignende betydninger.

[quote=Ann K;150628]Uh åh… I weekeenden vandt jeg i Viking Cats Raffle en Kitty Hoots Fat Cat Big Mama Scratch-o-Rama Cat Mat. Den har lige siden nærmest været klistret fast på Tjalfe!
Og hans hørelse er værre end nogensinde før!!!
Det eneste, som kan fysisk separere ham fra tingesten er lyden af en dåse, som åbnes! :smiley:
Måske Silke stadig har den del af sin hørelse intakt?
Ingen af mine har nemlig mistet den… det de ikke kan høre er som regel menneskelige udgydelser som fx Nej… Det må du ikke… Jamen du skal have din pille… Opfør dig dog ordentligt… og udsagn med lignende betydninger.[/quote]

:):slight_smile:

En WHAT ?! :tihi:

Klistret fast på Tjalfe ?!

Er det mon en hørehæmmende hjælm ?!

En rygsæk ?!

En sadel ?!

:? :? :? :?

Jow, Silke kan godt høre en dåse - og det endda før den åbnes - selvom hun aldrig har fået dåsemad (andet end tun i vand en sjælden gang) - Frøken Silke vil nemlig kun have tørkost.

:pote::pote::pote::pote::pote::pote::pote:

Så’n en her

En kradsemåtte - fyldt med den bedste amerikanske cat-nip… Tjalfe er i himlen :thumbup:

Sjovt nok har jeg i sidste bestilt dem hjem til butikken… så det er jo skønt at kunne komme med en Tjalfeanbefaling “4 poter og hale op” :tihi:

Åhhh hun ser dejlig ud der i solstrålen :wehuu::wehuu::wehuu:Jeg købte også en gang et lammeskind til vores katte, og det gad det ikke :thumbdown: kun Cirkeline, hun bed det i stykker så det lå overalt -høhø-høhø

Sikke hun hygger i solstrålen den kære Silke :wehuu:

Nååårh, hun hygger sig rigtigt, den dejlige Silkepige :slight_smile:

:wehuu::wehuu:

Ja, hun hyggede sig - og det gør hun oz nu - hun ligger, så det aller-aller-yderste af hendes pels rører ved lammeskindet, som igen ligger på gulvet i en solstråle…-høhø-høhø

Kom lige til at se lidt extra på billederne i går - og fik øje på hendes små bagpoter…jeg synz bare, at det er såååååå sødt - og se lige knurhårene…

:hjerte::hjerte::hjerte: