Sille "lader" som om hun skal tisse?

Og så gør det ikke så meget, at katten lider i mellemtiden???

:øhmm::øhmm::øhmm::øhmm::øhmm:

argh jeg tror nu nok at det er fler tallet her i jylland der har et job…

[quote=StarZoo;300900] da jeg (modsat mange andre hér i jylland) har et arbejde. quote]

Jeg har arbejdet til jeg blev 65 år; men jeg har aldrig hånet nogle for ikke at have et arbejde.
Det var en usympatisk kommentar.

Utroligt…at de kattekyndige har brugt tid på dig.
Det fortjener du ikke…

Du er oven i købet så nedladende, at du ikke oplyser dem om, hvad din kat fejlede…

[quote=StarZoo;300894]Tak for din opbakning Gry…

Og jer andre har jeg sådan set ingen kommentarar til…!

Jeg var der da døren åbnede og kunne hurtigt komme til, så Sille har været til dyrlæge…[/quote]

Lige netop den der kommentar kan virkelig få mig til at se rødt! Du VIL bare ikke indse, at det IKKE er ok, at katten lider, og at det vigtigste faktisk var at få katten til dyrlæge så hurtigt som muligt i stedet for at vente til det passede dig bedst.

Hvorfor er det du mener, at det ikke er nødvendigt at lytte til flertallet herinde, som rent faktisk ved bedre og har mange års erfaring med katte?

Hvorfor vælger du bevidst at vente med at tage katten til dyrlæge, når mange herinde fortæller dig, at ved den slags symptomer, så har katten ondt, og det haster?

[quote=Mona Jensen;300914][quote=StarZoo;300900] da jeg (modsat mange andre hér i jylland) har et arbejde. quote]

Jeg har arbejdet til jeg blev 65 år; men jeg har aldrig hånet nogle for ikke at have et arbejde.
Det var en usympatisk kommentar.

Utroligt…at de kattekyndige har brugt tid på dig.
Det fortjener du ikke…[/quote]

Ganske enig med dig …

Om man kunne måske også lige posten en lille bitte smule om, hvad katten så fejlede, og hvilken hjælp den har fået?

:?:?:?:?:?

[quote=Mona Jensen;300914][quote=StarZoo;300900] da jeg (modsat mange andre hér i jylland) har et arbejde. quote]

Jeg har arbejdet til jeg blev 65 år; men jeg har aldrig hånet nogle for ikke at have et arbejde.
Det var en usympatisk kommentar.

Utroligt…at de kattekyndige har brugt tid på dig.
Det fortjener du ikke…[/quote]

Det kan du godt have ret i Mona - men hvis ikke, så var katten måske slet ikke kommet til dyrlæge?

:græde::græde::græde::græde:

Hvad sagde dyrlægen så :?

Hvis jeg på nogen måde er i tvivl om en af mine katte, sætter jeg den af hos dyrlægen om morgenen på vej til arbejde. Så kigger de på den i løbet af dagen og jeg henter den på hjemvejen.

[quote=StarZoo;300894]Tak for din opbakning Gry…

Og jer andre har jeg sådan set ingen kommentarar til…!

Jeg var der da døren åbnede og kunne hurtigt komme til, så Sille har været til dyrlæge…[/quote]
Hvordan gik det?

Jeg kunne så godt tænke mig at høre hvordan det gik hos dyrlægen?

Hvad var der galt med den lille mis?

Tja, jeg ville nu vælge at tage fri for at kunne komme af sted til dyrlægen

jeg er faktisk dagplejer og arbejder 48 timer om ugen… hvor mange timer ligger du på det danske arbejdsmarked i ugen?? siden du syndes at du kan tillade dig at antyde at du er så meget mere vigtig for at hjulene i danmark kører rundt… og tænk engang mine katte kan godt komme til dyrelæge, når de trænger og ikke kun fredag efter middag kl 15 som er det eneste tidspunkt i ugen hvor jeg har fri inden for normal åbnings tid ved dyre lægen… der findes altid en løsning!!

Nu er mit bud på hvad der skulle ske med din kat allerede da du opdagede ændringer, blevet fortalt til dig af andre længre nede i tråden…og jeg kommer ikke længre med råd til dig skulle du komme i tvivl om noget…ring til din dyrelæge ved lejlighed!!!

Jeg vil gerne bede om en pæn tone igen. Ingen nævnt - ingen glemt. :slight_smile:

Det er vist gået op for trådstarteren, at det hastede med at få katten til undersøgelse. Og personen har vist forstået de flestes mening herinde omkring denne sag.
Så det er der ikke nogen grund til at køre mere i.

Det kan ikke ændres, hvordan sagen er blevet håndteret hidtil og lad os håbe at katten ikke kommer i samme situation en anden gang, da det er noget frygteligt noget at rende rundt med. :slight_smile:

Så lad os bringe fokus tilbage på, hvordan katten har det nu, hvor den har været til dyrlægen - hvilket vi selvfølgelig er nysgerrige efter at høre.

God bedring til det lille pus. :slight_smile:

// Martin

[quote=Mona Jensen;300914][quote=StarZoo;300900] da jeg (modsat mange andre hér i jylland) har et arbejde. quote]

Jeg har arbejdet til jeg blev 65 år; men jeg har aldrig hånet nogle for ikke at have et arbejde.
Det var en usympatisk kommentar.
Og jeg kalder det på godt bredt dansk for en røvrandet bemærkning :muhaha:

Utroligt…at de kattekyndige har brugt tid på dig.
Det fortjener du ikke…
Men man gør det igen og igen … for kattenes skyld!

Du er oven i købet så nedladende, at du ikke oplyser dem om, hvad din kat fejlede…[/quote]
Næh, for nu er hun tøsefornærmet i stedet for at sige tak, men jeg håber, hun ikke kom for sent af sted!

jeg vil meget gerne høre hvad doktor dyr sagde?

[quote=DaneX;300938]Jeg vil gerne bede om en pæn tone igen. Ingen nævnt - ingen glemt. :slight_smile:

Det er vist gået op for trådstarteren, at det hastede med at få katten til undersøgelse. [COLOR=black]Nej ved du hvad martin,det tror jeg desværre ikke det er og lige i det her tilfælde kan man jo så godt frygte for den lille kat i fremtidenOg personen har vist forstået de flestes mening herinde omkring denne sag.[/COLOR]Nej det tror jeg så heller ikke…hun har istedet for fået fortalt at det jo ikke kan lade sig gøre at tage ordentligt vare på sin kat fordi hun (i modsætning til resten af os)har job.
Så det er der ikke nogen grund til at køre mere i.

Det kan ikke ændres, hvordan sagen er blevet håndteret hidtil og lad os håbe at katten ikke kommer i samme situation en anden gang,[COLOR=black]ja for hun reagere ikke anderledes,tror jeg ikke på! da det er noget frygteligt noget at rende rundt med. :)[/COLOR]ja jeg vil heller gro sammen efter et kejsersnit mere end gå med en ubehandlet blærebetændelse

Så lad os bringe fokus tilbage på, hvordan katten har det nu, hvor den har været til dyrlægen - hvilket vi selvfølgelig er nysgerrige efter at høre.

God bedring til det lille pus. :slight_smile:

// Martin
[/quote]

Og så kan det her koste lige alle de advarsler det skal være,for nu sletter jeg mine billeder og beder Birthe om at slette mig på der her fora,det er ved at være en børnehave af pattebørn der ikke VIL høre på erfaring.

De fleste af jer ved hvor vi kan skrives ved hvor erfaring ikke er spildt,men er noget der giver hurtig hjælp og resultater og en bedre fremtid for vores katte…

Anja

Det vil jeg sandelig osse gerne !! …Og man kan vel forvente at der kommer svar på det - Måske kan det hjælpe en anden, som står i samme eller lignende situation. Vi er her vel for at råde og hjælpe hinanden ?

[quote=lille-my´s;300952]Og så kan det her koste lige alle de advarsler det skal være,for nu sletter jeg mine billeder og beder Birthe om at slette mig på der her fora,det er ved at være en børnehave af pattebørn der ikke VIL høre på erfaring.

De fleste af jer ved hvor vi kan skrives ved hvor erfaring ikke er spildt,men er noget der giver hurtig hjælp og resultater og en bedre fremtid for vores katte…

Anja[/quote]

Jeg er desværre fuldt ud enig med Anja, og jeg bryder mig heller ikke om, at Admins åbenbart støtter op om, at det er helt ok at behandle sin kat som trådstarter. Jeg opfatter Martins indlæg som et trøstende klap på hovedet til den stakkels forurettede trådstarter… desværre…

[quote=lille-my´s;300952]Og så kan det her koste lige alle de advarsler det skal være,for nu sletter jeg mine billeder og beder Birthe om at slette mig på der her fora,det er ved at være en børnehave af pattebørn der ikke VIL høre på erfaring.

De fleste af jer ved hvor vi kan skrives ved hvor erfaring ikke er spildt,men er noget der giver hurtig hjælp og resultater og en bedre fremtid for vores katte…

Anja[/quote]

ØV !!! …Igen et dejlig kattemenneske vælger at gå herfra, men det er fuld forståeligt …Kors hvor er det altså træls at blive opdraget på igen og igen, blot fordi man taler kattenes sag.

Godt jeg ved hvor jeg kan finde dig, og hvor vi kan debattere på et voksent stadie, uden konstante løftede pegefingre !!

Undskyld, men hvor skriver jeg lige, at jeg støtter op om trådstarter?
Det er bare ikke i orden, at man begynder at hakke på hinanden, og derfor forsøgte jeg at stoppe den tendens som var begyndt i denne tråd for at bringe tråden tilbage på et fornuftigt og informativt spor.

Det er ikke ligefrem fordrende for hverken tråden eller forumet, at der hakkes løs fra begge sider!

Når først der er 15 (jeg har ikke talt efter), der kraftigt har ytret deres mening, så er der ingen grund til, at der er 15 mere, der gør det samme. Det kan I bruge ENIG knappen til så.
Og dét blandt andet var, hvad jeg forsøgte at stoppe med mit indlæg.

Og jo, jeg tror skam, at trådstarter har forstået, hvad I mener. Men hun behøver jo ikke nødvendigvis at være enig. Og så kan vi ellers mene, hvad vi vil om det.

// Martin