Sim-Sims hemmelighed

Årh hvor er hun da noget så bedårerene :slight_smile: :hjerte:

Årh hvor er hun da noget så bedårerene :slight_smile: :hjerte:

Ja, nu er hun jo min “officielle kat” :slight_smile:

Burmillaen er nemlig en klog kat…og Knirke følger mere med i hvad jeg foretager mig, end mine MCO’er gør…Knirke ser alt…hun hører ingenting…men hun går efter mig som en lille hund…for at lure. :smiley:

Tusind tak :slight_smile:

Tak…og hun elsker det…at blive nusset. :slight_smile:

Tak…:slight_smile:

[QUOTE=Susanne W;982509]Hvor er hun fin! Og et bragende godt eksempel på at en “designer race” ikke behøver blive ekstrem på nogen måde!
VH
Susanne[/QUOTE]

Tak Susanne…nej, Birgit Nehammer vidste, hvad hun havde med at gøre. :slight_smile:

Jeg ærgrer mig bare over at det “gik som det gik” med racen, pga de importerede linier fra USA :frowning:

Tak Lotte :slight_smile:

Hvor er hun smuk :wehuu:

Tak…:slight_smile:

Nåh der er den fine dame jo:)
Kan godt huske Nehammers første Burmillaer, der dukkede jo også golden op.

Marina

Sikke en smuk kat, sådan at gemme på g Men du er tilgivet nu hvor der endelig er billeder :wink:

Knirke er en rigtig fin gammel missepige. Hun ligner overhovedet ikke en mis der er så gammel.
Det må være dine MCO’er der holder hende ung
Mys dem fra deres gamle farmor

En meget smuk og velbevaret hemmelighed efter min mening :ok: :love2:
Mvh
Yvonne

[QUOTE=Marina;982686]Nåh der er den fine dame jo:)
Kan godt huske Nehammers første Burmillaer, der dukkede jo også golden op.

Marina[/QUOTE]

Tak Marina :slight_smile:

Det var jo Hanne Weidinger der, efter hun ophørte med opdræt af burmesere, gik over til at opdrætte “Golden Burmilla”…men der var noget med, at de ikke kunne udstilles…noget med “noget der var glemt i forb med godkendelsen i Fife”…eller hvad det hedder :smiley: kan jeg huske Hanne Weidinger fortalte mig en dag jeg mødte hende på Frederiksberg…dengang jeg selv boede der.

Tak…men jeg var jo nødt til at tænke på min bolig og de andre katte…hvis nu én fik ondt i måsen her på vejen :slight_smile:

Men nu er jeg ligeglad…jeg kan jo bare købe et hus, hvis jeg får problemer.
Jeg skal jo alligevel tilbage til…et eller andet sted nord for Kbh…når jeg går på pension…

[QUOTE=kamikaze;982694]Knirke er en rigtig fin gammel missepige. Hun ligner overhovedet ikke en mis der er så gammel.
Det må være dine MCO’er der holder hende ung
Mys dem fra deres gamle farmor[/QUOTE]

Tusind tak Brita…ja, du kan tro Simba holder gang i hende…han eeeeeelsker hende.
Og jeg mysser straks Beloki-børnene :slight_smile:

[QUOTE=Kiwa;982756]En meget smuk og velbevaret hemmelighed efter min mening :ok: :love2:
Mvh
Yvonne[/QUOTE]

Tusind tak…ja, holde på en hemmelighed kan jeg godt. :slight_smile:
Men nu har jeg heller ikke flere hemmeligheder…hvad katte angår :smiley:

Smuk missepige :love2:

Tak Susanne :slight_smile: