Simba, savannah Xiue

Syntes lige der skulle lægges nogle billeder ind af mislingerne…de jeg lige kunne finde:tihi:
Billederne kommer lige om lidt

Billederne er sendt til FF som lægger dem ind.
Nu vil jeg i bad og op at sy. Jeg får ikke syet en brøkdel af hvad jeg BØR sy, da jeg stadig er megaforkølet og går tidlig i seng for jeg kan fungerer på arbejde om dagen…og i det hele taget

Her er billederne af de skønne små katteunger :hjerte:

• forhåbentligt kan Brita fortælle, hvem der er hvem… :slight_smile:

Åhh hold op de er skønne, men hende tortiemusen der. Mums hun er lækker

Det er Sorte Savannah 23 på første billede og Simba 41 på det næste. Sådan fandt jeg han imorges da jeg skulle i bad. Lige der hvor han ligger går varme ind og gulvet er vidunderlige at ligge på lige der. Han var HELT vær i sin egen musefangerdrøm. Det var ham der var døden nær efter han først fik ormekur der forgiftede ham så hans organer var ved at stå af, dernæst øremider og allerførst havde han øjnbetændelse og sluttede af med en omgang lungebetændelse. Nu er han er kraftig missedreng på omkring 2 kilo og i næste uger bliver han en Simba med dertilhørende afmontering bagude og vaccination og numrerplader i ørene.
Næste billede er Kamikazes Xuie Mao…total håbløs Maine Coon misling og så håbløs jeg ikke kan tillade mig at sælge hende (superfin undskyldning)
Sidste mis er nye tortie-savannah der sidder i vindueskarmen…mens jeg skriver disse ord tuller hun rundt heroppe på skrivebordet og jeg har flere gange måtte slette hvad hun skriver.
Hun er VIRKELIG en smuk og lækker missepige
OG…Poul har stadig ikke opdaget noget

Smukke og søde kattekillinger :wehuu: de skal nok få nogle nye hjem …

Sikke nogle smukke mislinger :hjerte:

Hvor er de dejlige :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:. Og hende den totalt håbløse, hun er altså bare en lækker misling :smelter:.

De er så dejlige hver og en :wehuu:

Hvor er de smadderlækre allesammen

:smelter::smelter::smelter::smelter:

Hvor er de lækre :slight_smile:

Xuie og Savannah puttesover lige her ovenfor min bærbar…på en række stive samlemapper med et tykt tæppe på.
Nu er der jo kun de to tøse, nu hvor Savannah 24 er kommet hjem til sine mennesker OG missemor.
Jeg glemte forøvrigt at spørge hvornår hun var født…det kunne jo være sjovt hvor tæt på jeg havde villet give hende fødselsdag.
Ikke for det, for jeg er altid påpasselig med at gøre dem yngre end de er…så er jeg mere sikker på de er rigelige gamle når de flytter omend jeg jo allerede garderer dem ved de vejer omkring 2 kilo
Sorte Savannah og de to Simba skal ordnes på fredag, og jeg tror ikke helt Savannah (23) når op på to kilo).
hun er svær at veje for numsen er stor, tålmodigheden lille og displayet danser derudaf. Jeg har en meget sart 1-grams digitalvægt så at veje sådan nogle hørmkasser der ikke står stille bare et splitsekund…at veje er en på forhånd dødsdømt handling, hahaha

[QUOTE=kamikaze;966380]Billederne er sendt til FF som lægger dem ind.
Nu vil jeg i bad og op at sy. Jeg får ikke syet en brøkdel af hvad jeg BØR sy, da jeg stadig er megaforkølet og går tidlig i seng for jeg kan fungerer på arbejde om dagen…og i det hele taget[/QUOTE]
Bør og bør…Husk nu at passe på dig selv :hjerte:

Jeg prøver,men det er fisme svært med alt det der skal nåes.
Men min skønhedssøvn får jeg. Gik i seng iaftes klokken otte og stod op igen halv otte imorges.