Similanghårede køkkenskrivere

Sådan ser vort køkkenbord ud når mikroovnen kører. Her forventes der nemlig at komme kyller ud af den HVER GANG :rock:

Efter selv at have luret billederne, kan jeg konstaterer det er en fiskedag vi har haft…:rock: Cedille var på tæerne…alle 8 var strakt ud :høhø:

:ups: piinligt det er ikke Cedille, men hendes farmis:ups:

Det lagde jeg osse mærke til … med det samme :rock:

Her i huset bliver microbølgeovnen brugt til at strinte op ad :S

Ih hvor er de smukke allesammen og sikke nogle store flotte pelse de har.

Her er alle også på bordene så snart de hører mikroovnen, og hold da op, hvor de bliver skuffede hvis vi så bare laver en gang popkorn til os selv.
Hilsen Lisbeth

Kender det. Mine tonser rundt og henter mig straks, hvis jeg er gået lidt for langt væk fra køkkenet. Der er simpelthen intet der kan gøre dem så glad som den der mikroovnbiplyd. :høhø:

Skønne billeder. :tihi:

sikke nogen dejlige billeder af nogen endnu dejlige katte

Kloge missekatte - det er vel værd at vente på…:wehuu:

Dejlige billeder af smukke afventende misser Brita :wehuu:

Min micro er bygget ind i væggen på et sted hvor det ikke er smart at sidde på bordet så de sidder pænt afventende på gulvet og er ved at brække nakken når den køre :høhø:

Altså…når du nu selv kan tage fejl af kattene, så tør jeg godt spørge: Er det Habibi der ligger der på køkkenbordet…og så måske få at vide at det er det i hvert fald ikke :tihi:

Mine ser sådan ud når printeren går igang… Gad vide hvad de regner med der kommer ud af den :? :smiley:

Jamen det er jo med at være der, så man ikke risikerer at gå glip af noget.

Herhjemme betyder lyden af mikroovnen åbenbart noget meget farligt, for så snart jeg tænder den, så er der i hvert fald ikke nogen katte tilbage i køkkenet - og det går stærkt! hehe

Ja det er bare med at være på forkant. Sikken en ballade vi også har, når vi koger fisk, sikken de kan råbe :høhø:
Dejlige sorte sager :wehuu: :wehuu: :wehuu: :wehuu:

Sikke nogle dejlige misser. Vores ligger også altid og venter i spænding, når mikroovnen er i brug :slight_smile:

Ja, de ved nok, når der kommer noget på bordet som er værd at vente på, dejlige misser :wehuu::wehuu:

JO det er Habibi. Hun er jo lidt afbleget (læs: blå) hvor de andre er sorte.
Hun står næsten altis i første række sammen med sit barn (Ouna) og barnebarn (Sigariah)…når ovnen kører. Jøsses hvor kan man se genetik i OGSÅ hvordan man er når der ventes på GUF :tihi:

Nøjjjjjjj sikke mange smukke sorte pletter:wehuu::wehuu:

Og jeg kan ved gud ikke kende den ene fra den anden, selvom jeg har haft fingerne i en del af dem:høhø:

Hehe, hvor dejligt :smiley:
Eneste lyd Epic går efter er køleskabet og så mit knirkende skab over microovnen (der ligger hendes snack) :stuck_out_tongue: