Simons cat er flyttet ind

[ATTACH=CONFIG]59490[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]59491[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]59492[/ATTACH]

Årh hvor er de gode. Bare jeg havde en projektor eller en overhead, så kunne Simon’s Cats tvilling også fint flytte ind her :wink:

Fed ide :smiley: den tyvstjæler jeg lige fra dig - jeg har nemlig også en overheadprojektor :smiley:

Solange er selvskrevet her, hvis jeg får muligheden :slight_smile: Det ser så fedt ud :slight_smile:

Det var min veninde (hende på billed) der forslog Simons cat… jeg havde fundet noget andet :smiley:

I stjæler bare ideen! :slight_smile: Var bare i tvivl om det var ulovligt??

[QUOTE=DK Zaphy;812947]Det var min veninde (hende på billed) der forslog Simons cat… jeg havde fundet noget andet :smiley:

I stjæler bare ideen! :slight_smile: Var bare i tvivl om det var ulovligt??[/QUOTE]

Det er ikke ulovligt. Så var der i hvert fald efterhånden rigtigt mange indretningsdesignere der havde været galt på den i diverse boligprogrammer :wink:

Må se om jeg ikke kan støve en brugt overhead op et sted, har tænkt tanken før, men kom fra den.

Ej hvor fedt :thumbup:

Super fedt

Vi er dygtige, hva’ Tine?? :wink:

Genialt! :smiley:

Hvor fedt lavet!

vi regner med at lave resten færdig i morgen…
eller det er nok mest min veninde,
for jeg har ikke tålmodighed til det…
og så ødelagde jeg dem bare…:ups:
hvad skulle man uden sådan en veninde…

Super god idé :smiley:

Sejt!!!

Og tak fordi du viser frem!!!

Uha håber ikke du får børn for hvordan skal du så forklare dem at de ikke må tegne på væggene :høhø:

ja det ved jeg ikke xD har allerede hyret min veninde til at lave det samme i badeværelset xD. selvom lasse mener det værelse her er det fremtidige børneværelse …

jeg håber vi.bliver færdige i morgen… der skal tre katte til på væggen

FÆRDIG!!
[ATTACH=CONFIG]59568[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]59569[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]59570[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]59571[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]59572[/ATTACH]

WOW hvor er det blevet flot :thumbup:

Sjov idé og meget flot udført. :smiley:

Sejt! :smiley: Super god idé…
Men skal du ikke lige have et par striber i “tapet” fra kløerne på den der “strækker” sig? :tihi: