Simons Cat kattebakke fra zooplus?

Skulle jeg mon være så heldig, at der er nogen, der har en kattebakke med Simons Cat på fra Zooplus? Den her: Katzen Schalentoilette & Katzenklo ohne Deckel günstig kaufen | zooplus

Hvis ja - kan ejeren så måske lokkes til at måle, hvor bred den er i bunden? Jeg har nemlig et lillebitte hul på mit lillebitte toilet, hvor jeg har tænkt mig, at der kan stå en lillebitte kattebakke. Den her er ikke så bred, og de 32 cm, som jeg går ud fra er målet i toppen, kan lige præcis være der - HVIS den altså skråner nok udad, for den skal stå ved siden af toilettet, hvor der jo er mindst plads ved gulvet :slight_smile:

mvh. tina

Hmmm… nu vi er ved kattebakkerne. Er der mon så nogen, der har den her: Catit Jumbo Katzentoilette White Tiger günstig kaufen | zooplus

Gider man godt at tømme den igennem det hul der? Eller skal man have hele overdelen af for at kunne komme ordentligt til?

mvh. tina

[QUOTE=taina;1222819]Hmmm… nu vi er ved kattebakkerne. Er der mon så nogen, der har den her: Catit Jumbo Katzentoilette White Tiger günstig kaufen | zooplus

Gider man godt at tømme den igennem det hul der? Eller skal man have hele overdelen af for at kunne komme ordentligt til?

mvh. tina[/QUOTE]

Ja det gider man godt :smiley: Og der er sådan en hak i bunden man kan sætte posen fast på, så det er bare super nemt :smiley:

Fedt! Så dropper jeg den åbne kæmpestore åbne bakke og snupper den her i stedet for. Jeg er nemlig ALT for doven til at gide at hive overdelen af, hver gang der skal tømmes. Mange tak :slight_smile:

mvh. tina

[QUOTE=taina;1222819]Hmmm… nu vi er ved kattebakkerne. Er der mon så nogen, der har den her: Catit Jumbo Katzentoilette White Tiger günstig kaufen | zooplus

Gider man godt at tømme den igennem det hul der? Eller skal man have hele overdelen af for at kunne komme ordentligt til?

mvh. tina[/QUOTE]

Jeg har prøvet mange forskellige bakker, og dem her er helt klart de bedste.

Enig. Jeg har tre af de der Catit-bakker stående, og de er super gode. :slight_smile:

Nu er det den store af dem, men den lille (kun 1 klikspænde på hver side) kan ikke holde til, at man løfter den i håndtaget når der er grus i :argh:
Ellers var jeg glad for min …

[QUOTE=Skattekat;1222855]Nu er det den store af dem, men den lille (kun 1 klikspænde på hver side) kan ikke holde til, at man løfter den i håndtaget når der er grus i :argh:
Ellers var jeg glad for min …[/QUOTE]

Ja, det er mærkeligt at der er håndtag i, for det kan ikke bruges til at løfte med. Hvert fald ikke når kassen er fyldt med sand. Og det gælder både den store og den almindelige udgave.

Jeg har bestilt den store :slight_smile: Hvis der er nogen, der har den lille med Simons Cat, vil jeg også rigtig gerne høre om det :slight_smile:

mvh. tina

Det er helt utroligt, hvor meget postyr, der kan komme ud af en lillebitte kattebakke. Først købte jeg denne i ikea. 28,5 cm x 36 cm. Den syntes jeg alligevel var for lille, og så fandt jeg en bakke på tilbud, som er 31 cm x 42 cm. Så satte jeg dem ved siden af hinanden.

Og så satte jeg den fra ikea - den hvide, som også er den mindste - ud på toilettet. Den er også dejligt høj. Jeg kunne nu godt tænke mig en, der var lidt større, så hvis nogen falder over en-eller-anden beholder, som måler 29 cm i bredden (gerne mere i toppen) og mere end 40 i længden, så vil jeg rigtig gerne høre om det :slight_smile:

mvh. tina

[QUOTE=taina;1222819]Hmmm… nu vi er ved kattebakkerne. Er der mon så nogen, der har den her: Catit Jumbo Katzentoilette White Tiger günstig kaufen | zooplus

Gider man godt at tømme den igennem det hul der? Eller skal man have hele overdelen af for at kunne komme ordentligt til?

mvh. tina[/QUOTE]

Vi bruger disse kattebakker til vores Maine Coons, og ja hullet gider man godt og tømme igennem. Jeg har dog ikke oplevet at man ikke kan løfte dem i håndtaget med grus i :slight_smile: