Simons Cat - the box

Ny video fra Simons cat :slight_smile:

[ame]http://www.youtube.com/user/simonscat?blend=1&ob=4#p/u/0/EKvNqe8cKU4[/ame]

Der MÅ simpelthen være gemt et overvågningskamera et sted her i huset! Det er fuldstændigt som at se Gunnar, exotic shorthair. Øjenudtryk, brrrr-æyd, hundekunster - der MÅ være et kamera gemt et sted her i huset, det er næsten spooky så meget det ligner -what
VH
Susanne

Jeg eeelsker bare de tegne-film. Har set dem alle mindst 10 gange, men denne var ny så :tak:

Tak, tak, tak. De er fantastiske.
Susanne W: Jeg er nu overbevist om at det er min Chili, der har været ‘model’ til denne, præcist som at se hende med en pap-kasse.
:slight_smile:

-LOL
Jeg er bare helt pjattet med den kat, og denne gang virker den endnu mere bekendt end ellers.
Katte elsker bare kasser, og lægger for det meste hjernen, før de starter ‘slagsmålet’. :tihi:

Tusind tak for et godt grin. :ok:

Den er kun urealistisk på ét punkt: Kassen er for stor! Her i huset gælder det, at jo mindre kassen er, jo federe er den :smiley:

Tilføj Simon’s Cat inde på Facebook - hvis du bruger det, men det gør de fleste vist efterhånden. :slight_smile:
Så får du besked, når der er nyt fra ham - og hans kat ikke mindst. :slight_smile:

Sådan et par stykker har jeg også :høhø:

:høhø: :hjerte: :høhø: :hjerte: :høhø: :hjerte:

Der kan være stor forskel på kattes udseende og temperament - men gi’ dem en kasse - så er de vist alle ens.

:høhø: :hjerte: :høhø: :hjerte: :høhø: :hjerte:

De er fantastiske de film :smiley: Jeg hyler af grin hver gang :slight_smile:

Simon’s Cat, jeg elsker den :wehu:

-LOL

-LOL hehe, insperationen til filmen kunne også være hentet herhjemme… :tihi::tihi:
Sad ligefrem og grinede af det…

-LOL hehe, insperationen til filmen kunne også være hentet herhjemme… :tihi::tihi:
Sad ligefrem og grinede, højt, af det…

:wehuu:

Elsker Simons kat!!

Åh, de er så søde og sjove

[quote=Susanne W;429909]Der MÅ simpelthen være gemt et overvågningskamera et sted her i huset! Det er fuldstændigt som at se Gunnar, exotic shorthair. Øjenudtryk, brrrr-æyd, hundekunster - der MÅ være et kamera gemt et sted her i huset, det er næsten spooky så meget det ligner -what
VH
Susanne[/quote]

Altså, jeg har sagt det før, og jeg siger det igen: Simon’s Cat må være PER/EXO: Tilsyneladende kort pels, store-store øjne og minus-næse - samt ikke mindst den opfindsomme, men ret rolige adfærd: We’ve got an Exotic Shorthair on :ok:
Simon’s Cat er kort sagt en mere virkelighedstro version af Garfield -love

Og lydene? Det er præcis som at høre PER Gia-gisse, når hun ruller sig ud. Rrrrru, rrrru - jeg er forelsket… :hjerte: