Simon's Cat

Fra et andet forum, den er altså bare SÅ sød -love

http://www.youtube.com:80/user/simonscat

Den er simpelthen bare skøn, og utrolig så meget jeg kan nikke genkendende til netop den episode -thumbs

Denise, det er jo så tydelig at han er perser…

nå det er DERFOR mit tv altid slukker på de mest mærkelige tidspunkter… :stuck_out_tongue:

Næ nej Birthe han er en MCO det kan enhver se -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao

Næ nej Birthe han er en MCO det kan enhver se -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao[/quote]

Enig -thumbs Især på opførsel

Det er en skov kat - nærmere bestemt Nuka.-xxrotflmao

Jeg elsker også den der hedder Cat man do - hvor simon sover.

det er også en af mine favoritter… det er 100% som at se Sethi om morgenen

det er også en af mine favoritter… det er 100% som at se Sethi om morgenen[/quote]

Enig -thumbs

Ja det MÅ så afgjort være en skovkat…

Vores skovkatte er simepelthen opmærksomhedskrævende og de minder på RIGTIG mange om Simons kat -engel -høhø -xxrotflmao

Det er bare Chili i en nøddeskal… endda i skrivende stund GG

-høhø Rottweiler blev vækket af kattens mijaven XD

Men ellers er det Rottweiler kl 7 om morgenen når han vil have mad :slight_smile:

Næ næ, det er Pussimor, når jeg er kommet i seng og gerne vil læse.
Hun bliver ved og ved og jeg kan ligeså godt overgive mig og nusse med hende, så får jeg måske lov til at læse lidt. Når hun ellers har fundet ud af hvor hun vil sove, som regel lige under min hage og så kan jeg stadigvæk ikke se hvad der står i bogen.
Så frk. Lavben, Stumphale, Pussemor, Tykke og hvad hun nu ellers hedder bliver gerne smækfornærmet, når jeg forsigtigt skubber hende lidt længere ned :slight_smile:
Knus Elin