Simons cat

Jeg kan næsten være der :høhø:

//youtu.be/tNhFAiFzgl8

:lol: :smelter:

Ham Simon og hans katte :slight_smile:

Jeg har ikke sat mig ind i baggrunden for “Simons Cat”, men vedkommende der laver de videoer har bare helt fat på katte adfærden. Tror jeg endnu har tilgode at se en som ikke er spot on.

[QUOTE=HolmeInc;1300349]Ham Simon og hans katte :slight_smile:

Jeg har ikke sat mig ind i baggrunden for “Simons Cat”, men vedkommende der laver de videoer har bare helt fat på katte adfærden. Tror jeg endnu har tilgode at se en som ikke er spot on.[/QUOTE]
Der findes nogle videoer på youtube hvori han forklarer hvordan han tegner dem og ogdå lidt baggrund. Ved at være lang tid siden jeg har set lige den, så husker det ikke så tydeligt. Men han har selv kat :slight_smile:
denne her skreg jeg af grin over forleden dag :høhø:

[video=youtube_share;Tuf61OjvoPQ]Snow Business - Simon's Cat | SHORTS #7 - YouTube

Det hele startede jo med denne video, som han lavede, for at lære sig, at bruge et animationsprogram.

[video=youtube_share;FyWfUEGyrdk]Simon's cat Wake up - YouTube

Da video’en blev set millioner af gange, delt og uploaded af folk, som selv tog æren, så lavede han flere. Da han så opdagede, hvor populære de blev, så fortsatte han og nu er det jo gået helt amok med merchandice og andet godt.

Han har selv 4 katte og fanger dem bare suverænt godt. :thumbup:

[QUOTE=velfa;1300360]Det hele startede jo med denne video, som han lavede, for at lære sig, at bruge et animationsprogram.

[video=youtube_share;FyWfUEGyrdk]Simon's cat Wake up - YouTube

Da video’en blev set millioner af gange, delt og uploaded af folk, som selv tog æren, så lavede han flere. Da han så opdagede, hvor populære de blev, så fortsatte han og nu er det jo gået helt amok med merchandice og andet godt.

Han har selv 4 katte og fanger dem bare suverænt godt. :thumbup:[/QUOTE]

:lol: Den første halvdel af den video fanger fuldstændigt vores morgener herhjemme!

Også her - Det kunne mindst lige så nemt være Chip dette er en video på :doh: :thumbup:

Hos os hedder det en “Gunnar film” :slight_smile: Han ligner i den grad vores Gunnar-mis, stadig højt savnet exotic knægt :hjerte: