Sindssygt larmende orientaler!

…eller nowet… det kan godt være at I liiiiiige skal skrue lidt op for overhovedet at høre at han rent faktisk siger noget. -LOL

//youtu.be/-d05sm6YaeI

Hvor er han sød:hjerte: - og han taler jo nærmest menneskesprog… :smiley:

Han hænger også alt for meget ud sammen med mig… :tihi: Den lille bebs :inlove:

Jeg synes, han knirker noget. Prøv med WD-40. :tihi:

… Det er som om, han ikke ved at han skal åbne munden for at få lyden ud. :smiley:

Nååååååå Søde Scar… din mor er OND :slight_smile:

Århhh han er da kær! :hjerte: Så stille er han da ikke altid :? for hvis han er, så kan jeg undre mig endnu mere over Eminas evne til at blive HØRT. Hun er et råbehoved når det er madtid, eller rettere når hun synes det er madtid :smiley:

Ea - Han kan godt larme noget mere… Men IKKE når han er igang med at tigge om at lege… :tihi:
Jeg har engang hørt ham sige Mijau. Seriøst… “Mijau” Jeg var nær røget ned af stolen da det skete. -LOL

NÅRH! Hvor ER du OND! Hvordan kan du bare sidde der og … øh… poppe bobleplast eller hvad sørensen er det der sker? :klapper: LEG dog med den lille søde kat… Du må være gjort at sten… :brist:

Jeg sad og kæmpede BRAVT for at holde mit grin inde… -LOL Ved ikke hvorfor tabletten larmer så infernalsk af sig selv…

Hm det var måske en måde jeg ku’ få filmet Ib på… med min Tablet… for han HAR luret at både kameraet og telefone er sådan noget man skal stille sig op og se lækker ud overfor… men tablet’en har jeg faktisk ikke rigtig brugt til at ta’ billeder/film med :ide: Måske jeg endelig kan fange ham mens han bræger på den måde… Jeg skylder jo noget til den gamle tråd om Det Irske Kuld og deres stemmer L

Det piveri fik lige vækket moderen i Ista, for hun skyndte sig ud af kattehulen og over til computeren!

HAHAHA nåååhrr… MOOAAR… kom nuuu-uuuhhhh. (uuuhh) (mmmmmm)

Han er sød og smuk, og med garanti sjov!

:klapper::wehuu:

:klapper: Kæææææft han er kær :smiley: :smiley: :smiley:
Du skal nok ikke sige det til ham, men han lyder nøjagtig som Sugieh :tihi:

Bina er forelsket :hjerte:
Normalt reagerer hun slet ikke på videoer, meen ham her er altså bare for uimodståelig. Måtte afspille 11 gange hvor hun sad og stirrede dybt betaget på ham, før hun til sidst forsigtigt først snuste til skærmen, derefter gav ham en kærlig pote, og måske følte sig lidt snydt, for han var jo ikke sådan helt rigtig. Derefter satte hun sig helt tæt op ad ham, og begyndte at vaske sig :klapper: (det skal lige nævnes, at det er en iPad jeg afspillede videoen på)

Tror hun reagerede på hans stemme, han lyder nøjagtig som hende, når hun tigger om noget. Normalt når hun hører kattestemmer plejer hun blot, at vippe med det ene øre, og så er det ligesom det. Men ham her skulle studeres igen og igen og så lige et par gange mere :høhø: så han er blevet groft cyberudnyttet her i hjemmet til formiddag.

Hvor er han bare dejlig, og selvom man måske ikke er det største råwehoved, så kan man altså godt tiltrække tøsebørnene alligevel :thumbup:

Mvh
Yvonne
og en meget forelsket
Bina :fin:

Scarface kigger slet ikke efter damer… Han kigger KUN efter sin moar og når moar ikke er tilstede, så er alt hvad Onkel Teddy Den Sejeste gør det der rykker.
Jeg tror vitterligt ikke at han nogensinde bliver moden eller voksen… Og de sagde at tidlig neutralisation ikke skader. Tsk. :klapper:

Jeg tror desuden heller ikke at han er helt raceren, faktisk er jeg overbevist om at der er blandet en af retriver racerne ind i ham. For han leger kun een leg, og det er apport… Og hvis ikke at jeg vil kaste, så kan han måske få Arthur til det og hvis det heller ikke lykkes - ja, så må han selv kaste. :høhø:

[QUOTE=Kiwa;1035402]Bina er forelsket :hjerte:
Normalt reagerer hun slet ikke på videoer, meen ham her er altså bare for uimodståelig. Måtte afspille 11 gange hvor hun sad og stirrede dybt betaget på ham, før hun til sidst forsigtigt først snuste til skærmen, derefter gav ham en kærlig pote, og måske følte sig lidt snydt, for han var jo ikke sådan helt rigtig. Derefter satte hun sig helt tæt op ad ham, og begyndte at vaske sig :klapper: (det skal lige nævnes, at det er en iPad jeg afspillede videoen på) […][/QUOTE]

Nårh, hvor er hun sød… :hjerte: Men han er da også noget af en hjerteknuser. :slight_smile:

Hvor er han en smuk kat :wink: og sød

Jeg har forlængst tabt mit hjerte til Arthur, og nu har jeg også forelsket mig i Scarface :surrender1:

Skønne katte du har :inlove:

Årh altså, hvor er han kær, og smuk, og sød, og nuuuuuser, og bare lige til at kysse! :lovelove:

Og sikke en ond mooar du er, når du sådan lader ham sidde så lææænge og tigge! :venter: :klapper:

VAr slet ikke klar over at der var orientaler som semilanghåret. Nøj hvor skøn