Sindsyge mennesker findes også på landet :(

http://www.nordvestnyt.dk/artikel/26763:Holbaek--Katte-overhaeldt-med-tectyl

Jeg bliver bare så :doh::doh::doh:
både over katteejeren og den dame som har fanget og overhældt kattene med textyl.
Hvad F"#¤%&/()=? bilder hun sig ind, den gadekost.:argh::argh::argh:
Hun skulle have samme tur selv.:argh::argh::argh:

Der findes ikke ord for hvor afskyelig jeg finder folk der gør sådan noget, my god stakkels katte!!!

Den superso skulle da have turen selv!

Man kunne blive helt fristet til at køre forbi og “hilse på” :donk::shake::bokse:
hvis ikke lige det var strafbart at udøve selvtægt. :muhaha:

Det glæder mig dog at katteejeren har besluttet at bygge en løbegård til sine katte.:thumbup:

Bare synd de skulle ud for sådan en omgang først.:S

kan vi ikke få oplyst adressen tak. Vi har plads til 3 andre i bilen, hun skal da vist ha banket noget på plads den gamle heks. Bliver sku så sur når jeg læser sådan noget og ved hvergang jeg burde lade være. tak for lort kælling du har lige ødelagt min dag (altså til hende de mishandler dem)

Det glæder mig trods alt der står det er meldt til myndighederne og at nogle der forhåbenlig ved hvordan, også er gået ind i sagen.
Det er jo dyremishandling og det BØR straffes.
Den slags mennesker, der refereres til får også det værste op i mig, og jeg vil håbe hun får en svær svær svær tid blandt sine naboer.
MEN…når alt dette er sagt og skrevet, så viser dette altså, hvor vigtigt det ER vi beholder vore dyr på egen matrikel.
Jeg ved godt mange bor på landet hvor problemerne måske ikke er stå store eller nogle mener de har naboer der elsker også deres dyr, MEN måske flytter blot en af de naboer en dag og hvad så hvis det er en psykopat-nabo der istedet flytter ind.

Heldigvis blev der taget fornuftigt om dyrenes ve og vel…og så håber jeg man får held til at myndigherne også forstår regningen skal sendes til den rette…nabokvindemennesket.

Man må forøvrigt ikke hav en fælde stående åben …bare sådan lige. Så vidt jeg husker skal den HVIS den er åben tilses hver 2. eller 3. time af hensynet til kattene i området.
Vi har en stående p.t…dog er den åben, for ham missedrengen der engang gerne skulle fanges i den, skal lige vænne sig til den, til den dag den står som fangstfælde. Ogsåp dette er et hensyn man bør tage. For HVIS katten HAR en smule god (læs: der står dejlig mad) erfaring med fælden er chancen større for han ikke dør af stress den dag han skal afsted til dyrlægen (hvor han IKKE bliver aflivet, men afmonteret så hans karriere er slut ud i at lave mislinger over hele området).

Selvtægt skal man ikke udøve - og det skal aldrig gå ud over sagesløse dyr.

Kan kun sige jeg er glad for jeg ikke sælger katte til at gå frit.

Men er der nogen der kan fortælle hvad jeg skal gøre for at mine katte kan få lov til at være i fred i løbegård og indhegnet have på min grund?

Jeg er så træt af det, den ene ved jeg hvor bor, de er ligeglade, den anden er ny. De står så på den anden side af hegnet og pæser mine katt op - da da de ikke kan komme til den fremmede - ja, så banker de hinanden.

Jeg er så træt af at mine dyr på min grund skal være konstant under opsyn fordi andre lader deres katte løbe frit. Du kan da bare smide vand efter den siger ejeren af den kat jeg kender, eller bringe den hjem til os - flot indstilling, jeg skal have besværet, grrrrrrrrrrr

Det er med undren at man gang på gang læser folks behandling af dyr. Hvad F***** tænker de på hvis ellers de overhovedet kan tænke :doh:

Hvad f… foregår der i hovedet på sådan en person?:argh::argh:
Ja, problemet er jo nok at der ikke foregår noget som helst:doh::doh::doh:

Jeg svarer ikke for følgerne hvis jeg nogensinde kom i nærheden af sådan et “menneske”:fuck:

Menneskets natur taget i betragtning, mener jeg at et dyreliv er mere værd end et menneskeliv!!!

Det undrer mig - eftersom antallet af katte er langt større end antallet
af hunde…

Utrolig mange familier har kat…:slight_smile:

Det triste er, at disse modbydelige mennesker, som er onde mod dyr.
Dem bliver der flere og flere af.

Samfundet bliver mere og mere afstumpet på alle måder. :blegne: :blegne:

Dette ville aldrig have foregået, da jeg var barn.

Kære Mona nu ved jeg ikke hvor gammel du er, men jeg vil tro du er en voksen dame.
Jeg kan da huske at man bandt en sten om halsen på hund/kat og smed dem i mosen dengang.
Har sågar overværet en episode som lille pige, det er en del år siden, hvor jeg var med mine forældre på campingmesse.
I et af teltene var der en vildkat der havde fået et kuld killinger.
En af standholderne ville bestemt ikke have katten i sit område, så selvom de killinger har været omkring 6 uger, de løb rundt og så søde ud, forsøgte han og en anden at drukne dem i en spand vand.
Behøves jeg at sige at min ellers stille og rolige far, gik besærk og det resulterede i øretæver og politi…
Hvad der skete med killingerne husker jeg ikke, men dengang var det vist meget almindeligt at man gjorde sådan, desværre.

Så min konklussion er at jeg ikke tror at menneskerne den gang, var sødere ved dyr, det var måske bare mere accepteret i det skjulte, at man gjorde sådan.

[QUOTE=Mig og Mille T;187609]
Så min konklussion er at jeg ikke tror at menneskerne den gang, var sødere ved dyr, det var måske bare mere accepteret i det skjulte, at man gjorde sådan.[/QUOTE]

Nej de var ikke sødere -det ved jeg, er født og opvokset på landet.

Jeg tror ikke der er flere mennesker der er onde mod dyr - men jeg tror der er langt flere dyr. Og så har vi jo idag et informationssamfund der “elsker” tragedie af enhver slags.

Man skal jo bruge krudtet på det man kan gøre noget ved, så jeg synes da den afsluttende sætning i artiklen var ganske passende:

Camilla Gotfredsen vil nu lave en løbegård i haven til sine katte.

Det var da på tide at få den ide…bare virkelig synd, at der ligefrem skulle mishandling af kattene til førend ejeren fik denne lyse ide at beskytte sine kæledyr mod udelivets farer ved at bygge en løbegård.