Sites om alle de skønne racer der er herinde :) - opdateret d. 10.05.09

Her kommer mit sure opstød hvad det angår - det syntes jeg ikke man skal gøre et stort nummer ud af - de bidrager i mine øjne ikke til forbedring af noget som helst - heller ikke huskatten.
Men skriv gerne at huskatten snart er en uddøende race fordi nogen vil lave nemme penge eller hvad det er der foregår, suk …

det bidrag vil vi blive rigtig glade for - dejligt du har lyst :slight_smile:

-kramer

har du lyst til at tage dig af den Eva - selvfølgelig med vægt på hvorfor man IKKE på nogen måde skal begive sig ud i blandinger og også hvad det gør ved huskatte"racen" at disse blandinger bliver lavet :slight_smile: ??

Jeg vil godt tage mig af perseren. Da det jo er en ny race jeg har forelsket mig lidt i, er det jo en god måde at komme ind i sagerne-thumbs

Hvor langt skal det sådan ca være, bare så jeg ikke afleverer side op og side ned:D

Miss T - Det vil jeg godt. Men det var måske faktisk en bedre idé at tilføje det under huskattenm, som Lis forslår. At der findes mange charmerende blandinger, men hvad det gør ved huskatte-racen og de andre?

Så har jeg misforstået dig Eva …Jeg mener bestemt heller ikke at ‘blandinger’ skal hyldest. Jeg troede du ville lave en lille artikel om, hvorfor man ikke blander racerne.

Jeg erkender at jeg har det stramt med blandingsmisser …Da jeg mener det er ødelæggende for både racekatten og huskatten !

Alice - Det var sådan set også det der var tanken. Men hvor man samtidig ikke kun er hård overfor dem (jeg mener at lidt ros om dem også nemmere får det at de IKKE skal laves til at glide ned hos læsere)

Okay Eva :slight_smile:

Jeg er ret sikker på, at hvis ikke der var alle disse ‘look alike’ misser, så var der heller ikke så mange byb’er …Det er simpelthen trist, når man hensynsløst blander racer - Og en hån mod dygtige og ansvarlige opdrættere som gør et STORT arbejde for at fremavle det bedste i racerne.

Jeg er glad for jeg ikke skal skrive denne artikel, for mine holdninger ville HELT sikkert skinne ALT for meget igennem :slight_smile:

[QUOTE=~Prinsesse~;54150]Jeg vil godt tage mig af perseren. Da det jo er en ny race jeg har forelsket mig lidt i, er det jo en god måde at komme ind i sagerne-thumbs

Hvor langt skal det sådan ca være, bare så jeg ikke afleverer side op og side ned:D[/QUOTE]

det vil bare være helt perfekt Prinsesse :slight_smile: og teksten skal være mellem 1 og 1½ A4 sider skriftstørrelse 12 om udseende, farver, temperament, lidt historie, alle de sjove karakteristika der er ved netop perseren og selvfølgelig nogle data om hvor mange der findes og hvad du ellers synes er vigtigt at vide om racen.

mange tak og stor -kramer

super Eva - det er alletiders :slight_smile:

lidt afhængig af hvordan teksten bliver - så kan vi lige se hvor den vil gøre sig bedst - det finder vi ud af :slight_smile:

super at du gider skrive den

-kramer

Alice - Ved nærmere overvejelse tror jeg som sagt at det måske kunne være bedre at få den del med samme med huskatten?
Men jeg ved ikke helt hvad der vil være bedst.At man tager det som seperat emne eller lægger det ind sammen med huskatten. (tænker lidt at huskatten har lov til at få sig egen hyldest uden at det emne skal blandes ind i det)

Miss T - Det kan vi jo lige finde ud af med Pia :slight_smile: Hvad hun synes. Men skriver den gerne.

Hmmmmmm, det burde jo entlig være et emne for sig og huskatten et emne for sig.

hvad med at vi ændrer titlen på din Eva til “når racer blandes”

så kan du nemlig både skrive om selve blandingerne med samtidig beholde fokus på hvorfor det udvander racerne og alle de andre aspekter der omkring det

på den måde holder vi det fri af de andre racer men giver det en “prominent” placering så at sige :slight_smile:

Pia - Ja, ikke? Det var egentlig også derfor jeg ville have det med blandinger fra starten. Det er jo der det har relevans.

Miss T - god løsning :slight_smile:

Nemlig.

I dag har vi fået vores første side op - om bengalen :slight_smile:

http://www.kattegale.dk/index.php?pageid=bengal

siderne vil komme til at se nogenlunde sådan ud - og vil blive gjort søgemaskine venlige så de bliver fundet af google :slight_smile:

vi siger 1000 tak til Elin for første bidrag til vores samling af alle de skønne racer :slight_smile:

-kramer

Super godt -thumbs

Men det er lige noget med tekst størrelsen i begyndelsen, der skal rettes + at der bliver skiftet linie for tidligt rigtig mange steder ( eks. Killinger bliver
tit vasket godt og grundigt, hvis den møder en på sin vej rundt i huset. At killingen så ikke altid har tid bliver der ikke spurgt om, den bliver holdt nede
til den er ren og pæn.)

Hvis jeg så lige må sige lidt mere -shhhh
Så savner jeg beskrivelse om dens udseende + farver -sorry

super feedback Stine :slight_smile: har rettet lidt til i teksten så den nu står lidt anderledes… den brød linierne underligt…

og jeg spørger Elin om hun ikke har lyst til at tilføje lidt om farver ect samt måske lidt flotte billeder :slight_smile:

-kramer

Der er stadig noget galt med tekst størrelsen i starten -sorry

Lige lidt flere rettelser -sorry
vandpyt.Bengalen 2. afsnit efter billedet - 2. sidste linie.
bengalen , er 3. afsnit 1. linie