Sjov oplevelse

Finn sad idag i sofaen og læste avis.

Avisen lå ¨på bordet og derfor bøjede han sig forover.

Nunuu satte sig stille bag ham og begyndte så lige så forsigtigt at klø Finn på ryggen.

Først med begge poter og derefter med en af gangen og ganske blidt.

Det holdt på i ca 5 min hvor Finn nød at blive kløet.

Kan det være gengæld for når Finn nusser Nunuu?

Kan Nunuu have set at Finn nyder at jeg klør ham på ryggen og derfor har opført sig på den måde.

Nu er det sket et par gange så jeg tror ikke at det blot er tilfældigt :høhø:

Det må godt nok havde set hyggeligt ud… :wehuu:

Bare det var mig der kunne få mine katte til at klø mig på ryggen…:høhø:

det lyder altså virkelig hyggeligt… meget omsorgsfuldt :slight_smile:

Lyder som en rigtig hyggekat du har dig der:-)

Jeg tror bestemt heller ikke det er tilfældigt :wehuu:, men jeg tror ikke den har ressoneret - det gør Birthe, og Finn synes det er rart - så gør jeg det også.

Jeg tror mere det et opstået, måske ved en tilfældighed pga. den måde han har siddet på, og så har katten “taget chancen” for at hygge/ælte. Og den stituation har så opstået flere gange og så fortsætter det, for det kan de godt huske. Det var dejligt.

Nååårh altså -lovelove

Han ved da garanteret nok godt hvad han laver der :wink: Skønne kat altså

Hvor er det alså sødt, mon jeg kan lære Bianca det :slight_smile:

Nåhr hvor lyder det sødt! :):slight_smile:

Nåååårh lille Nunuu, du må godt klø på mig :wehuu::wehuu::wehuu:
Jeg har så til gengæld et par hårkæmmere, næsevaskere og “klappe i hovedet” misser (somali selvflølgelig) :høhø:

hehe Birthe, Han har fået hele pakken med hjemmefra :slight_smile: Johnny er nemlig super god til at give mig massage i nakken :slight_smile: dejligt at han ikke tager kløerne med ud!
Helt ærlig tror jeg bare at han nyder at ælte Finn i nakken, hvem ved måske har Fin Babyhud :slight_smile: og dufter dejligt i nakken…