Skabagtig kat

Jeg har nu, uden succes prøvet at få introduceret Nunuu til vådmad, men han vil det bare ikke. Jeg tænkte så at hvis jeg nu kunne få ham til at smage på det så ændrede han måske mening - men nej, aldrig har jeg set så stor demonstration over væmmelse - den lille bitte smule som jeg stoppede i munden på ham fik ham til at reagere med adskillige højlydte bræklyde og bevægelser. Jeg er overbevist om at det nok var det mest ulækre han nogensinde havde smagt. :høhø:

Nå, men han er jo også god til at drikke og elsker sin tørkost så måske skal vi bare lade det blive ved det :smiley:

:lol: :lol: :lol:

jeg kan lige se det for mig

:klapper::klapper::klapper::klapper:

venter spændt på klagetråd fra nuunuu

:lol:

Hold op nogle billeder jeg fik inde i hovedet :uha::tihi:

Hold op nogle billeder jeg fik inde i hovedet :uha::tihi:[/QUOTE]

Hvis du forstiller dig en kat der har svært ved at komme op med en genstridig hårbolle - så tror jeg at du har rette billede :høhø:

Tror hellere Babyen må flytte om til mig og bo straks… Forestiller mig at Nunuu og Nanoq ville være et godt makkerpar ud i narrestreger og se søde ud, så vi slipper afsted alt -ansigter med pels på… Uha de to under samme tag ville være farlige!

Hvad sir du Birthe?

Uha!

[QUOTE=lenschow;554450]Tror hellere Babyen må flytte om til mig og bo straks… Forestiller mig at Nunuu og Nanoq ville være et godt makkerpar ud i narrestreger og se søde ud, så vi slipper afsted alt -ansigter med pels på… Uha de to under samme tag ville være farlige!

Hvad sir du Birthe?

Uha![/QUOTE]

Jeg synte det er en god ide, men Nunuu hænger med kløerne i dørkarmen og vil ikke med ud, så desværre må han hellere blive her hos sin moar :høhø:

:høhø::høhø::høhø::høhø:

Sådan, NuNuu - jeg kan heller ikke æde sådan noget vådmad…

Silke-pigen :ohdear:

(men hvis mor spiser fisk/kylling/tun/makrel og glemmer lidt på sin tallerken - SÅ kan jeg godt finde på at nappe det - men IKKE, mens hun ser det)
:punkerkat:

stakkels nunuu…
havde min millemis levet endnu kunne de to have holdt nogle ordentlige konferencer om hvor skønt tørkost (læs rc persians) er og hvor væmmeligt alt VÅDT er. de få gange jeg tillod mig at prøve at putte noget i munden på hende opførte hun sig også som prøvede jeg at tage livet af hende.

ps bare så du ikke lave flere “overgreb” på den stakkels kat :tihi: tricjset med at putte lidt på poten af dem, så MÅ de da slikke det af, virker heller ikke, mille gik rundt indtil jeg vaskede poten…

Haha, minder mig om Juleaften, da vi ville forkæle misserne med resten af anden - Mis snuste til det hvorpå hun vendte sig om og kastede op:brækkesig:

Så ved man da ligesom hvad hun mener om and:høhø:

-LOL Jeg kan lige se stakkels Nunuu for mig!

Her virkede det jo ellers vældig godt med bare at hælde lidt i kæften på Brian… nøjjj, hvor han æææælsker sin vådmad… og da vi gentog det med råfoder, begyndte han sørme også at spise den slags - selv kallun gufler han glad i sig :thumbup:
Egentlig sjovt… for hældte man vådt eller råt på en tallerken, kunne Brian ikke drømme om så meget som at smage på det - det var først da han rent bogstaveligt fik det hældt i kæften at han så lyset :smiley:

Men… du kunne jo prøve om han ville stjæle fra dig?
Saga - vores gamle husmispige - nægtede at spise (stegt) torskerogn, hvis hun fik det på en tallerken på gulvet… men hvis Jan helt tilfældigt gik fra sin mad, så kan du tro at hun kunne gumle i sig :klapper:

:lol::lol::lol:

Stakkels Nunuu… Tror helt sikkert han ville sætte pris på at du holder dig til tørfoder… :tihi:

Ikke for at trampe rundt i det Birthe…:ups:
Men…det er ret tydelig, at han vil passe fint ind her. :kryds::kryds:
Vi har ikke mindre end 3 stks, der vil give ham ret i, at det da er det mest unaturlige at spise

Søde Nunuu du lyder lige som en rigtig hankat med en særdeles god smag, hvis din mor forsat udsætter dig for den slags “tortur” er du mere end velkommen til at flytte hjem til os.

Her er det kun “drengene” der spiser det væmmelige stads, mens vi piger aldrig kunne finde på at putte sådan noget i vores mund. Man har vel stil

Stakkels lille mis. :wink:
Min har det på samme måde – og ved du hvad, så snyder jeg bare lidt. Jeg kommer lidt vand i hendes tørkost. Først en anelse og efter et par uger ganske meget. Det generer hende åbenbart ikke det ringeste – så derfor har vi lavet vores eget vådmad af tørkost med vand.

Hermie spiser sjældent det stads!.. Puhaa.
Men drikker gerne det vand jeg ekstra hælder op :smiley:

Selv råt er hun sart, lever og kylling gåran. Laks arrrgh, det kan da spises når der nu ikke er andet. Rejer elsker hun dog… Okse føj siger hun. Sådan noget kan man ikke servere …

Dejligt med kræsne katte:D

Der er kun en ting at gøre … du må smøre dig en lækker mad med Porta21 og mayonaise og se, om ikke han kan komme til at stjæle det fra din tallerken :høhø: