Skaf mig af med mit ragelse

Som det måske er gået op for den opmærksomme forumdeltager, så er jeg ved at skulle flytte…
Jeg flytter fra et hus, som jeg har boet i ca 24 år, så der har gennem tiden ophobet sig meget krimskrams rundt omkring - og jeg har ikke i sinde at tage det hele med mig :noway:

Derfor inviterer jeg til
kom-og-se-om-du-kan-bruge-noget dag/aften

LØRDAG D 18/4 FRA KL 16.00

Nogle af tingene vil koste gratis, andre vil jeg bede om et lille eller større beløb for. (kun kontant eller via mobile pay)

Der vil også være fire sække med dametøj str 42 - 50 og en sæk med sko str 38 - 40… Jeg er ikke helt færdig med at sortere herretøjet, så jeg ved endnu ikke hvor meget der er.

:ihhaltsåå:

Ah, jeg troede lige, du havde opfundet et nyt reality-koncept. Men det kan det vel nå at blive endnu :slight_smile:

Åh, ja… der skal bare arbejdes lidt mere med det… og så sende det til tv3… sikker på at det vil blive den nye store succes :stuck_out_tongue:

Tjek, jeg er på :slight_smile: især de 4 poser med tøj.

Tøjet er faktisk i forbløffende god stand - ikke specielt slidt eller noget.
Det er det som jeg havde lagt til side, så jeg kunne følge med, når vægten gik ned…

Nu her med oprydningen har jeg fundet rigtig meget dejligt stof - og jeg får jo endelig mit længe ønskede syværelse, så derfor har jeg besluttet bare at komme af med det. Der er virkelig pænt tøj imellem, når jeg selv skal sige det - og ja, også ganske almindelig hverdagsklude…noget af det er gulnet, men det klarer en tur i vaskemaskinen :slight_smile:

Jeg vil også gerne komme - det kunne jo være at der var noget jeg ikke kunne undvære

Jeg håber at komme, såfremt jeg kan overskue turen til Rødovre (glæder mig til du flytter til Farum :D).

Er der kage?! :stuck_out_tongue:

Altså, jeg har i princippet fri den dag, så jeg kunne godt finde på at dukke op - hvis energien rækker til det. :slight_smile:

Der kan sagtens bages en lchf cheesecake :slight_smile:

Det kan osse godt være at jeg dukker op ^^

Nå, det haster heldigvis ikke så meget længere med at komme ud af huset, så jeg har sat tempoet lidt ned mht at få sorteret i ragelset :slight_smile:

Hvor meget, der vil være på lørdag ved jeg ikke… alle de rigtige godbidder ligger enten i udestuen eller på loftet, og det når jeg ikke…
MEN - der er stadig tøjet, der er et lille thestel, lidt fine glas i ukurrant antal og hvad jeg ellers finder i udestuen de næste par dage :slight_smile:

Og på Dianas opfordring vil der også være kage :slight_smile:

Så jeg glæder mig meget til at I møder op…

Og holder måske endnu en dag inden vi flytter :slight_smile:

[QUOTE=Ann K;1238081]Nå, det haster heldigvis ikke så meget længere med at komme ud af huset, så jeg har sat tempoet lidt ned mht at få sorteret i ragelset :slight_smile:

Hvor meget, der vil være på lørdag ved jeg ikke… alle de rigtige godbidder ligger enten i udestuen eller på loftet, og det når jeg ikke…
MEN - der er stadig tøjet, der er et lille thestel, lidt fine glas i ukurrant antal og hvad jeg ellers finder i udestuen de næste par dage :slight_smile:

Og på Dianas opfordring vil der også være kage :slight_smile:

Så jeg glæder mig meget til at I møder op…

Og holder måske endnu en dag inden vi flytter :)[/QUOTE]

En ekstra dag lyder dejlig, selv om tøjet nok er væk til den tid. Men som det ser ud lige nu, når jeg ikke at blive rask nok til lørdag til at kunne komme. Øv :frowning:

Jeg kommer i hvert fald forbi uanset hvad. :slight_smile: Jeg skal jo hente misseselen. (Hvad koster den i øvrigt?)

Og et stykke dejlig kage kan man jo altid klemme ned. :stuck_out_tongue:

Jeg desværre også melde afbud :(, da jeg er indkaldt til “frivilligt” tvangsarbejde i mine forældres have… :surrender1:

jeg kigger forbi til kaffe :slight_smile:

Ann. Har du en kjole jeg kan passe? (str. 52-54)

Skal bruges til konfirmation med et par leggins. Skal have ærmer
Må ikke skære midt på maven

Camilla kom og kig… Der er lidt af hvert… Blå en rigtig sød kjole/tunica i crinclet velour…

Jeg kunne da sikkert også finde på at komme forbi til kaffe, kage og hyggeligt samvær :slight_smile:

Det er for dyrt over broen… Det bliver i hvert fald ikke denne gang jeg når det