Skaf mig af med mit ragelse

Jeg er stadigvæk for syg til at komme, så må nøjes med at ønske jer andre en god dag. :slight_smile:

ÆV Ea… det er jeg godt nok ked af!

Jeg regner dog med at dette kun er første afsnit af Anns Private Loppemarked, så jeg håber at du kan deltage næste gang :slight_smile:

Send en pb om hvad du søger… måske kan jeg snuppe noget fra til dig? :slight_smile:

Hvad er adressen? Ved godt, at jeg har været hos dig før, men har jo ikke gemt den. :S

Og er det ok, hvis jeg måske tager en ven med? Jeg skal nemlig ud at hente en løve bagefter, så MÅSKE skal jeg have et par ekstra stærke arme med i bilen…

Bring endelig en ven…
Pb med adresse er hermed afsendt :slight_smile:

[QUOTE=Diana F;1238514]Hvad er adressen? Ved godt, at jeg har været hos dig før, men har jo ikke gemt den. :S

Og er det ok, hvis jeg måske tager en ven med? Jeg skal nemlig ud at hente en løve bagefter, så MÅSKE skal jeg have et par ekstra stærke arme med i bilen…[/QUOTE]

En LØVE:? Den skal kattene da nok få det sjovt med - eller nå’et:S

Den er af sten… :wink:

Flere aftener som den?

Ja, men jeg skal lige have det hele samlet og organiseret, så at jeg med sindsro kan sige, at det man finder rundt omkring også er det man kan enten tage gratis eller for en mindre pris :slight_smile:
Lige nu ligner mit hjem bare et væltet l**um :smiley:

Kender det godt :wink: